oo
door ooanjaoo Jul 1, 2009 om 22:45
Auto & vervoer

Tomtom traffic

hoi,

vandaag stond er een megafile op de a2, nu heb ik een tomtom traffic, hij geeft altijd perfect de files aan, maar vandaag liet hij mij volledig in de steek.

Ik ben benieuwd of dit een incident was, of er misschien een algehele storing was.......of dat ie kapot is........wat ik niet hoop!!

371 3 Rapporteer

mastag
door mastag - Jul 1, 2009 om 23:01
955 Antwoorden / 19 Vragen

Misschien is vandaag 01-07-2009 wel je half jaar / jaar gratis hd traffic info afgelopen. Betaal je een abonnement aan Tom Tom, ik dacht 7,95  per maand  Nee? dan is dit vast de oorzaak, als je wel betaald...tja ik gok een storing

Succes
Mastag

oo
door ooanjaoo - Jul 1, 2009 om 23:04
4 Antwoorden / 2 Vragen

hoi, bedankt voor je reactie.........dat dacht ik in eerste instantie ook, maar volgens mij heb ik voor een jaar betaald, en ik heb hem sinds ik meen 20 december.......

ik heb tomtom ook gemaild, benieuwd wat zij zeggen..........

bu
door bussel01 - Jul 2, 2009 om 23:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

nee, het is zelfs erger: tomtom is gestopt met hd traffic. Ook ik heb nu al 2 dagen geen fileinfo meer...even googelen bracht me naar de site van tweakers.net alwaar een thread was geopend dat tomtom een vervangend product aanbiedt...je moet wel eerst via hun site het vervangende product kopen, je oude opsturen en met een beetje geluk heb je binnen een maand 229 minus 79 retour. Typisch geval van sigaar uit eigen doos (want tomtom zet de retour gestuurde tomtommetjes gewoon als gereviseerd op hun site te koop.

voor de link naar tweakers: http://tweakers.net/nieuws/61017/tomtom-biedt-omruilactie-voor-uitgefaseerde-one-xl-hd-traffic.html