Wat te doen als je je geld niet terug krijgt van een webshop.
Hoi,
op 11-8-2015 een onderdeel (raam schakelaar Nissan note) besteld via de onderdelenlijn bij deijne.nl. 2 dagen later het pakket in huis met het verkeerde onderdeel.. was een Kia raamschakelaar met een label van de Nissan. afijn.. onderdeel retour gezonden en zou een het goede onderdeel opgestuurd krijgen. na een paar dagen e-mailen bleek dat ze het verkeerde onderdeel retour ontvangen hebben, maar het juiste onderdeel niet meer op voorraad!.
hierna telefonisch en via email overeen gekomen dat het geld retour zou komen.. nu bijna een maand verder heb ik nog steeds niks.. alleen loze beloftes. het gaat maar om 65 euro maar het zit me toch dwars. wat kan ik doen tegen zo een bedrijf? en hoe kan ik mijn geld terug krijgen? ik heb al een mail gestuurd naar de onderdelenlijn maar geen reactie ontvangen.
Bij voorbaat dank voor jullie antwoorden.
Ik had bij 1 2 3 inkt een resetter voor inktpatronen besteld , na diverse telefonische informatie volgens de medewerker zou het werken maar dus niet na veel problemen kreeg ik het aankoopbedrag terug maar moest bijna€11,- zelf betalen
Mail sturen met dreiging van aangifte wegens verduistering, heb ik ook een keer gedaan bij zo'n bedrijf. , werkte bij mij bijzonder snel
http://klachtencompas.nl/ (mocht de link het weer eens niet doen.
Daar uw klacht bekend maken en ook het bedrijf een brief sturen dat u uw geld plus de verzendkosten terug eist.
Een webshop is namelijk verplicht om binnen 3 weken het geld incl. de verzendkosten terug te storten.
Het is hun fout dat de verkeerde onderdeel is toe gezonden waardoor u recht hebt op terug betaling van alle verzendkosten.
Ps. bellen kan natuurlijk ook.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer