fr
door frouke15 Oct 24, 2013 om 18:00
Computers & telefonie

2de keer defect, geld terug?

Hallo,

Ik heb een mobiel nokia lumia 520 van de kijkshop.
Deze heb ik eind augustus gekocht en merkte al dat hij steeds uitviel en de datum/tijd opnieuw moest instellen.
Na ongeveer twee week heb ik hem terug gebracht voor reparatie. Nu ongeveer zes week later (zonder te vertellen dat het zo lang duurde) heb ik hem eindelijk weer terug.

Maar toen ik hem weer opstartte deed hij het niet dus heb ik hem kort opgeladen, toen deed hij het. Hij viel een tijdje later weer uit vanwege lege batterij maar nou wil ik hem opladen doet hij het niet! Hij wil niet opstarten ook al zit hij nou ongeveer twee uur aan de lader.
Ik heb al twee verschillende laders geprobeerd maar ik krijg alleen maar te zien dat hij oplaad ( meestal gaat het van rood naar groen maar nou niet hij blijft bij het eerste streepje).

Mijn vraag is dus kan ik mijn geld weer terug krijgen? of iets anders ervoor nemen of een cadeaubon, want ik ben er echt helemaal klaar mee. Morgen ga ik namelijk weer heen als hij het nog steeds niet doet en dan is het handig om te weten wat ik moet zeggen..

Groetjes

425 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 24, 2013 om 19:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo frouke15,

Lees even wat Consuwijzer hier over zegt (ontbinden van de koop).

Suc6

wendy-claire
door wendy-claire - Oct 24, 2013 om 19:06
619 Antwoorden / 29 Vragen

Verkopende heeft maximaal drie inspanningsverplichtingen om uw toestel te repareren dan wel een vervangend gelijkwaardig product te leveren.

Bij een vierde garantieaanspraak kunt u de koopovereenkomst met verkopende partij van rechtswege ontbinden. U moet dan uw aankoopbedrag volledig terugontvangen, daarbij hoeft u met een tegoedbon e.d. geen genoegen mee te nemen. A contant terugbetaling!

fr
door frouke15 - Oct 24, 2013 om 19:18
1 Antwoorden / 3 Vragen

Het hoeft al niet meer,

Ik heb de batterij eruit een tijdje eruit gehaald en hij doet het weer, maar als er weer kuren zijn ga ik heen bedankt voor de tips :)