ro
door ron203 Feb 25, 2006 om 12:55
Computers & telefonie

2de oproep mp3

ong. 1 week geleden heeft mijn dochter haar mp3 (packard bell audiokey FM 256mb ) per ongeluk geformateerd! wij hebben deze weer bijna geheel kunnen herstellen via deze site (hulde aan alle experts hier, voor de antwoorden/oplossingen) de mp3 werkt weer perfect behalve haar radio , die ik op het apparaat nergens terug vinden kan! ik heb al op de packard bell site en het forum/ zelfhelpservice zitten zoeken en heb daar geen duidelijkheid over kunnen krijgen. iemand een idee???

bvd ron

579 4 Rapporteer

dirck
door dirck - Feb 25, 2006 om 13:20
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Heb je ook een nieuwe Firmware Update gedaan na het formateren?

Zonee, probeer dat dan eens.

http://service.packardbell.nl/audiokey
FM

ro
door ron203 - Feb 25, 2006 om 20:04
22 Antwoorden / 36 Vragen

dank voor je antwoord , maar ik heb de packard bell site van voren naar achteren doorzocht en vice versa maar de oplossing niet gevonden.tevens heb ik een oproep geplaast op het forum aldaar , maar krijg daar geen enkele zinnige reactie.naar de antwoorden aldaar af te leiden wordt er mi. er veel afgeklooid!
<SCRIPT type=text/javascript>

ro
door rondeb - Apr 1, 2006 om 16:42
11 Antwoorden / 9 Vragen

Ik heb het zelfde probleem gehad ik had hem aangesloten op de pc en geformarteerd was dus ook alles kwijt dacht ik ! ! ! Maar ik heb systemherstel gedaan naar een wk daar voor en alles stond er weer op.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt me radio zenders zaten er ook weer in

Gr Rondeb

kenvr
door kenvr - Apr 24, 2006 om 22:18
4 Antwoorden / 0 Vragen

Beste,

Ik zou eens kijken of er geen functie in het toestel zit
"terug naar fabrieksinstellingen". Indien dit niet het geval is,
dan brengt U gewoon uw mp3 speler met kasticket naar de winkel
waar U het gekocht heeft. De fabrikant moet dit in orde brengen.
U verteld best niet wat U gedaan hebt, en zegt gewoon dat de radio niet meer functioneerd.