-j
door -joppie- Apr 23, 2011 om 18:53
Computers & telefonie

64 bits flash player

hoe kan ik flash player op windows 7 ultimate 64 bits krijgen

1261 8 Rapporteer

freya
door freya - Apr 23, 2011 om 20:21
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo -joppie-,

Door gewoon naar de website van Adobe *[u]klik[/u]* te surfen en aldaar de flashplayer te downloaden? Overigens is er volgens mij geen aparte download voor de 64bits versie. Als er dus al een verschil is, dan blijkt dat ná installatie.

m.vr.gr. Freya

stacey
door stacey - Apr 23, 2011 om 20:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Downloaden en Installeren ?

:-)

Klik Hier

ea
door eaglef - Apr 23, 2011 om 21:26
15 Antwoorden / 0 Vragen

Een 64-bit versie van Flash is ook te downloaden van de site van Adobe.

freya
door freya - Apr 23, 2011 om 22:18
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eaglef schreef op zaterdag 23 apr 2011, 21:26]Een 64-bit versie van Flash is ook te downloaden van de site van Adobe.
Bedenk wel dat die 64bit versie een 'preview'-versie is en géén officiële release.
Deze versie gebruiken is dus geheel op eigen risico.

Freya

co
door coskun1990 - Apr 24, 2011 om 02:38
6 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Joppie,

Normaal gesproken is het zo dat ook al heb je een 64-bit besturingssysteem, je gebruikt meestal standaard de normale (dus de 32-bit) browser. Daarom hoef je geen 64-bit adobe flash player te downloaden, maar volstaat de normale (32-bit) flash player. Veel succes

Coskun

dobby
door dobby - Apr 24, 2011 om 03:22
749 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=coskun1990 schreef op zondag 24 apr 2011, 02:38]Beste Joppie,

Normaal gesproken is het zo dat ook al heb je een 64-bit besturingssysteem, je gebruikt meestal standaard de normale (dus de 32-bit) browser. Daarom hoef je geen 64-bit adobe flash player te downloaden, maar volstaat de normale (32-bit) flash player. Veel succes

Coskun
Nou ja - met Windows 7 - default zal je (dan wel het OS) gewoon de 64 bits brouwser gebruiken, alleen de users die nog oude 32bits toolbars / plugins en dergelijke menen nodig te hebben zullen dat anders doen.. open maar eens een willekeurige URL onder W7_x64 ... dan *zou* het OS de 64 bits browser (Help/About) opgestart moeten hebben...

let wel.. die URL dus vanaf b.v. de search of run van de start orb intypen, of b.v. expliciet met "start http://microsoft.com/" vanaf een command prompt; natuurlijk niet vanaf een op dat moment reeds geopende browser. Er mogen wel browsers geopend zijn, alleen moet de nieuwe url niet vanuit een van die processen opgestart worden...

ikbenik
door ikbenik - Apr 24, 2011 om 11:14
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Adobe heeft de zaken niet goed voor elkaar.

64 bits Windows bestaat al meer dan 6 jaar en nog hebben ze geen release versie van flash player.

Het hele punt is dat de 32 bits besturingsystemen langzaam zal verdwijnen, echter blijft Adobe voornamelijk op de 32 bits systemen zitten.

Wanneer worden ze daar wakker en brengen ze ook de 64 bits versies uit?

co
door coskun1990 - Apr 24, 2011 om 16:42
6 Antwoorden / 0 Vragen

Als je windows 7 installeert, krijg je standaard 32 bit versie van internet explorer. de snelkoppelingen zijn dan ook 32 bit. Om 64 bit te selecteren moet je naar start gaan en daar staat dan internet explorer (64-bit). Ik zeg dus geen onzin. En trouwens 64bit van een browser heeft ook niet echt veel zin. De 64bit is zodat internet explorer 4gb ram geheugen kan gebruiken en dat heb je niet nodig