fa
door fangio Jul 25, 2012 om 10:30
Computers & telefonie

Aanbieding aldi

Zijn er vandaag, d.d.25-7-2012, nog meer mensen bij Aldi een USB stick 32GB gaan kopen en kregen te horen 'uitverkocht'? De winkel was 8 minuten open en ik met nog vele achter mij gingen mopperend met lege handen de deur uit.
Het vreemde is dat Aldi kennelijk geen e-mail adres heeft waar je met je klacht terecht kunt. Heeft iemand soms dit adres?
Voor zich 'manager' noemende medewerkers van Aldi plak ik hierbij mijn mail aan ze.

Bij deze laat ik u weten dat ik mij behoorlijk in de maling genomen voel door Aldi. U heeft voor vandaag, d.d. 25-7-2012, een USB-stick met 32GB in de aanbieding voor 12,99. Een prima aanbieding, ware het niet dat er per vestiging 20stuks zijn geleverd. Op het moment dat ik bij de kassa aan de beurt was, waren ze uitverkocht en let wel, de winkel was 8 minuten open! Er ontstond heel wat heisa bij de mensen ook achter mij en ik heb direct de klantenservice gebeld in Bleiswijk om mijn verhaal te doen. Het antwoord van uw medewerkster was; we konden er niet meer inkopen. Ik weet dat dit een broodje aap verhaal is omdat Aldi wel een compleet vrachtschip volgestouwd met USB sticks had kunnen kopen in Azië.
Mocht u nu met een antwoord komen dat u een verkeerde inschatting heeft gemaakt met de inkoop, dan kan ik u melden dat u niet geschikt bent voor deze job. Anderzijds kunnen we ook denken dat het een z.g. ‘lokker’ is en dan kan ik u vertellen dat ik uit frustratie mijn andere inkopen ben gaan doen bij Jumbo en de smart tv heb ik nu ook in de winkel laten staan.

7135 32 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben je bij de jumbo wel duurder uit. Dus wie belazerd wie?

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 10:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kan toch gebeuren? Waarom maak je er zo'n punt van? Er zijn legio uitwijkmogelijkheden om je gewenste boodschappen te doen. Ga daarheen via Kelkoo of zo.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 11:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

5 minuten eerder van huis weg gaan had ook de oplossing kunnen zijn.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar maak je je druk over? Dit is de normale gang van zaken. Van een zeer gewild folder-artikelen tegen een uiterst aantrekkelijke prijs zijn er altijd maar weinig exemplaren beschikbaar

De winkels kunnen wel aangeven hoeveel ze er willen hebben, maar het hoofdkantoor past een bepaalde verdeling toe over alle winkels.

Het gaat precies zo bij de Lidl.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 11:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

fangio schreef op woensdag 25 jul 2012, 10:30: Ik weet dat dit een broodje aap verhaal is omdat Aldi wel een compleet vrachtschip volgestouwd met USB sticks had kunnen kopen in Azië.

Als je het allemaal zo goed weet had je dus ook kunnen weten dat dit bij de Aldi kan gebeuren.

Hier iets neerzetten alsof je je tegen de Aldi richt is overigens net zo zinloos. En die TV die je niet gekocht hebt is nu ook al uitverkocht.

Prettige dag verder.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 12:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat er alleen vakkenvullers reageren.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

fangio schreef op woensdag 25 jul 2012, 12:29: Jammer dat er alleen vakkenvullers reageren.

Ja, zo'n onbeschofte reactie moedigt mensen echt aan om te reageren.
Zoals al gezegd, je hebt pech. De aanbiedingen zijn zolang de voorraad strekt, en die kan zeer beperkt zijn. Wil je een winkel waar je uitgebreide keuze en voorraad hebt, dan moet je naar een computerwinkel, niet naar een supermarkt.
En Aldi heeft geen afdeling klantenservice, dus daarom vind je geen mailadres of telefoonnummer waar je terecht kunt. Die lage prijzen komen uit de lengte of de breedte.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 12:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fiango,

Wat wil je nu eigenlijk? Aldi / Lidl en vele andere supermarkten hebben aanbiedingen. Vaak ook met de opmerking "op = op"

En inmiddels hebt u de manager maar neergezet als een ongelooflijke nitwit, en nu krijgen de reaguurders ook nog een veeg uit de pan, door ze neer te zetten als domme vakkenvullers.

Trouwens, gezien het feit dat vakkenvullers vaak scholieren zijn, neem ik zonder enig bewijs aan dat ze gemiddeld genomen véél slimmer zijn dan uzelf.

U bent zelf een voorbeeld voor de maatschappij: Klagen en zeiken.

Fijne dag.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

fangio schreef op woensdag 25 jul 2012, 12:29: Jammer dat er alleen vakkenvullers reageren.

Vakkenvullers bij de Aldi?

Nog een broodje aap.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 12:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de Lidl, en ik neem aan dit ook voor de Aldi geldt, worden de actie-artikelen de avond voor de aanbieding ingaat, in het schap gezet. Het is dus ook mogelijk dat er gistetavond al usb-sticks zijn verkocht. Als ik een aanbieding zie bij Lidl die ik graag wil hebben ga ik de avond ervoor rond 7u/half 8 naar de winkel om het te halen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 13:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

dikkie23 schreef op woensdag 25 jul 2012, 12:54: Bij de Lidl, en ik neem aan dit ook voor de Aldi geldt, worden de actie-artikelen de avond voor de aanbieding ingaat, in het schap gezet. Het is dus ook mogelijk dat er gistetavond al usb-sticks zijn verkocht. Als ik een aanbieding zie bij Lidl die ik graag wil hebben ga ik de avond ervoor rond 7u/half 8 naar de winkel om het te halen.

Geef even het adres van de winkel, die de aanbieding verkoopt voordat ie ingaat. Heel veel mensen hebben dat al geprobeerd en geen een, die ik ken, heeft dat ooit voor elkaar gekregen. "Kom morgen naar terug." krijg je te horen.

Vladja

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

dikkie23 schreef op woensdag 25 jul 2012, 12:54: Bij de Lidl, en ik neem aan dit ook voor de Aldi geldt, worden de actie-artikelen de avond voor de aanbieding ingaat, in het schap gezet. Het is dus ook mogelijk dat er gistetavond al usb-sticks zijn verkocht. Als ik een aanbieding zie bij Lidl die ik graag wil hebben ga ik de avond ervoor rond 7u/half 8 naar de winkel om het te halen.

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm????????????? 'tzalwel.

Is mij nog nooit gelukt bij de ALDI / LIDL.
Staat niet in de kassa en wordt dus niet verkocht.
Of wel verkopen maar tegen de regulaire prijs en niet als de aanbiedingsprijs.

Vr.gr. poltol [die dus ook regelmatig "te" laat is.] [ook bij Kruidvat trouwens]

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb een tijdje gewerkt bij de Lidl en het is standaard dat de actie-artikelen de avond ervoor in de winkel gezet worden, zodat ze dit smorgens niet meer hoeven te doen. Enkele weken geleden heb ik een barbecue gehaald bij Lidl op zaterdagavond, terwijl hij maandagavond pas offiicieel in de aanbieding was. Heb deze gewoon voor de actie-prijs meegekregen. Ik heb gewerkt in Harlingen, woon nu in de provincie Groningen en daar hanteren ze dezelfde methode. Het is gewoon op = op, maar kom je de avond ervoor maken ze er geen probleem van.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 17:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo fangio,

.....en de smart tv heb ik nu ook in de winkel laten staan......
Was je daarvoor wél nog op tijd en laat je hem staan......
Heb je alleen jezelf mee.
Computerspullen etc die bij de Aldi in de aanbieding zijn zijn inderdaad vaak snel uitverkocht. Als je iets per se wilt hebben: vroegtijdig voor de deur gaan 'liggen'.
Heeft geen zin om de Aldi-medewerkers hier zwart te maken. Die kunnen hier niets aan doen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

aldi heeft een goede site waar je kunt zien welke distri centra er zijn in je buurt.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 18:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Welkom bij ALDIHoge kwaliteit - lage prijs

Onze aanbiedingen

Assortiment

Online Services

Aldi Informatie

Contact

ALDI Inkoop BV
Pascalweg 21
4104 BE Culemborg
Nederland

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de MediaMarkt schijnen Philips 16GB USB-sticks te liggen voor €5.......

Wel maximaal één per klant..... :-P

Freya

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

*[u]klik[/u]*

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 19:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is helaas wel vaker zo dat bepaalde artikelen bij de Lidl en Aldi eigenlijk helemaal niet beschikbaar zijn, tevens staan er al vroeg opkopers aan de deur te rammelen en het personeel zelf koopt ook vaak voor de handel, zichzelf of kennissen zo'n artikel.. Je ziet op Marktplaats vaak dezelfde dag nog de artikelen van die aanbiedingen in grote getallen te koop staan.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor dat geld bestel je ze toch zelf op Ebay

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

kamphuysen schreef op woensdag 25 jul 2012, 18:51: aldi heeft een goede site waar je kunt zien welke distri centra er zijn in je buurt.

OT:
Ja en?
Je zit vandaag ook maar zo wat te reageren in diverse topics.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 25 jul 2012, 20:59:
kamphuysen schreef op woensdag 25 jul 2012, 18:51: aldi heeft een goede site waar je kunt zien welke distri centra er zijn in je buurt.

OT:
Ja en?
Je zit vandaag ook maar zo wat te reageren in diverse topics.

Doe niet zo "aangebrand" :ROFL

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een zielig zeurderig verhaal.
Het geeft geen pas om zo denigrerend over Aldi medewerkers te doen.
Wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
En ondertussen laagdunkend over de medewerkers uitlaten. Bah!!!
Ik zou u graag een winkel verbod aldaar gunnen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

abarth schreef op woensdag 25 jul 2012, 21:02:
edrick3 schreef op woensdag 25 jul 2012, 20:59:
kamphuysen schreef op woensdag 25 jul 2012, 18:51: aldi heeft een goede site waar je kunt zien welke distri centra er zijn in je buurt.

OT:
Ja en?
Je zit vandaag ook maar zo wat te reageren in diverse topics.

Doe niet zo "aangebrand" :ROFL

waarschuw jij dan even als "kamphuysen" wel een nomale bijdrage post?
99 van de 100 postings ontstijgen het niveau "kinderopvang" niet....

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

haverkamp schreef op woensdag 25 jul 2012, 22:43: Wat een zielig zeurderig verhaal.
Het geeft geen pas om zo denigrerend over Aldi medewerkers te doen.
Wel voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
En ondertussen laagdunkend over de medewerkers uitlaten. Bah!!!
Ik zou u graag een winkel verbod aldaar gunnen.

Zo'n topbaan zal topicstarter zelf ook wel niet hebben, gezien het feit dat hij daar zelfs zijn t.v. wil kopen.

ve
door verwijderd - Jul 25, 2012 om 23:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een nutteloos gezwam over iets wat er niet meer is. Als u het werkelijk nodig zou hebben had u het allang ergens anders gekocht, voor die paar euro meer had u zich niet meer druk hoeven te maken.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hartelijk dank voor de vele reacties. Heel bijzonder en ook van niveau. Ik geef daarom ook hierbij een gratis advies; print je reacties uit en neem deze mee bij je volgende functioneringsgesprek. Je kunt rekenen op promotie tot heftruckchauffeur op het distributie centrum.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 11:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor het terugmelden.

Wat jammer dat je die USB stick niet hebt.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 17:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aldi E-mail adres? info@aldi.nl
ook nog het tel nr??komt ie:0345-472911

Succes

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 18:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

fangio schreef op zaterdag 28 jul 2012, 10:43: Hartelijk dank voor de vele reacties. Heel bijzonder en ook van niveau. Ik geef daarom ook hierbij een gratis advies; print je reacties uit en neem deze mee bij je volgende functioneringsgesprek. Je kunt rekenen op promotie tot heftruckchauffeur op het distributie centrum.

Dank u voor de leuke woorden: ik heb genoten van dit topic! @ Fangio: Zo, en nu lekker verder dromen!!!

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Fangio
Ik denk dat ze blij waren dat je dat TV hebt laten staan. Of had je er voor willen betalen ?
Hopelijk liggen ze bij de Aldi niet te lang wakker van het feit dat er een TV is blijven staan.
Wat een arrogant zeikertje ben jij zeg.

ve
door verwijderd - Jul 28, 2012 om 19:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ultraglide1998 schreef op zaterdag 28 jul 2012, 19:31: Fangio
Ik denk dat ze blij waren dat je dat TV hebt laten staan. Of had je er voor willen betalen ?
Hopelijk liggen ze bij de Aldi niet te lang wakker van het feit dat er een TV is blijven staan.
Wat een arrogant zeikertje ben jij zeg.

Ja er zijn nog altijd mensen die denken dat zij altijd gelijk kunnen krijgen, gaat dat dan niet dan ligt het niet aan hem.