re
door rebo Dec 31, 2005 om 13:39
Computers & telefonie

Aanbieding van scarlet

Ik werd week geleden door scarlet one opgebeld voor een aanbieding.Dat ik kan bellen en internetten plus een simkaard voor mobiel voor 39,95 euro/maand incl.gratis bellen binnen Nederland.Scarlet zalt alle regelen wat betreft opzeggen enz. Info wordt mijn toe gezonden. Als ik binnen 7dagen geen negatief antwoord naar hem stuur, gaat de deal door.

Heeft iemand hiermee ervaren?

Trouwens fijn jaarwisseling voor iedeen.

489 4 Rapporteer

bitbyter
door bitbyter - Dec 31, 2005 om 14:12
114 Antwoorden / 0 Vragen

Beste rebo,

Zelf heb ik geen ervaringen met Scarlet.

Over de opzeggingen schrijft Scarlet:

Uw telefoonabonnement via de KPN wordt door Scarlet opgezegd als we uw telefoonnummer overnemen. Heeft u op dit moment ADSL via een andere provider, dan kunt u gebruik maken van telco-telco migratie. Voor het daadwerkelijk opzeggen van het ADSL abonnement blijft u echter zelf verantwoordelijk. Maakt u nu gebruik van bellen en/of internetten via de kabel, dan dient u ook zelf de opzegging te regelen. Wilt u uw huidige mobiele nummer meenemen naar Scarlet, dan hoeft u zelf het abonnement met uw huidige provider niet op te zeggen; dat gebeurt door Scarlet in het nummerbehoudproces. Neemt u uw huidige mobiele nummer niet mee, dan dient u zelf uw abonnement op te zeggen.

U zult dus zelf actie moeten ondernemen als u uw adsl abonnement cq kabelinternet abonnement bij uw huidige provider wilt opzeggen.

Volgens hun reclame krijgt u een kindermobieltje.

Ook een fijne jaarwisseling gewenst.

tr
door tringding - Jan 1, 2006 om 20:55
9 Antwoorden / 0 Vragen

LET OP!!!!!!!!!!!!!!!!

dit geldt voor iedere overname.

Kans op een boete aan de KPN ivm opzegtermijn.

dit is mij namelijk overkomen met Versatel. ruim van te voren aangevraagd en gaan ze de eerste van de maand opzeggen en de achtste aansluiten , jah dat is geen maand dus zegt kpn een boete ongeveer €18. en nu aar zien dat je het terugkrijgt

ta
door tazadsldevil - Jan 2, 2006 om 22:21
1 Antwoorden / 2 Vragen

Scarlet is helaas niet een der meest klantvriendelijke internet porviders, ze lokken u met een bijna ongelovelijke aanbieding en snelle praatjes helaas zo als onlangs ook bij tros radar te zien en te horen was , zlefs als heb je alleen nog maar informatie aangevraagd grote kans is dat u nu zonder dat u het weet al kant bent van scarlet en er bijna niet meer van af komt

De Betse internet provider is XS4ALL helaas is deze ook het duurst voor een 800 x 600 adsl abonnement dien je op 29.95 per maand te tekenen , Planet Internet is ook goed en stukken goekoper (raar want zowel xs4all anls planet als het net zijn alle 3 van KPN!)

Zelf zat ik tot verkort op het verdatel net werk, tegenwoordig heb ik voor 24.95 per maand een veel sneller aboinnenment en het is er nog geen een keer uit geweest

re
door rebo - Jan 2, 2006 om 22:27
66 Antwoorden / 47 Vragen

Bedank voor de tips