da
door damien Mar 18, 2004 om 12:22
Computers & telefonie

Abbonement aangesmeerd

ik heb sinds 4 jaar een chello basic (49,95)abbonement en dat beviel me goed ,tot dat ik emailtjes kreeg dat ik teveel data zou gebruiken dit was ong. 50 gb.bij dit mailtje stond ook dat ik maar moest overstappen naar chello plus(79.95) en dat ik met dat abbonement meer data mocht gebruiken.nadat ik telefonisch navraag had gedaan bij de klantenservice en mij toegezegd was dat ik dan ongeveer 2x zoveel data mag gebruiken ben ik eind februarie overgestapt naar chello plus.maar wat schets mijn verbassing vandaag 18 maart krijg ik weer een mailtje over overmatig data gebruik en mijn hun data teller staat weer op 50 gb??? dus niet meer data verbruiken maar wel bijna 2x zo duur!!nu heb ik de klantenservice gebeld ,maar nu schijn ik daar een jaar aan vast te zitten en ik wil er nu vanaf omdat ik vind dat ik belazerd ben door upc !hoe kom ik hier vanaf???

876 7 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:03
763 Antwoorden / 1 Vragen

heb je hierover een schriftelijke bevestiging dan zou je hierop terug moeten kunnen komen, je bent er echt ingeluisd helaas is het met UPC slecht zakendoen, ze zijn al zo vaak door kassa op het matje geroepen.

ti
door tiemen - Apr 16, 2004 om 13:03
13 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou maar gauw weg gaan bij UPC,want als je daar problemen krijgt kom je er nooit meer van af,alleen als je opzegt.Je hebt namelijk een kontract van een jaar en dan kan je niets veranderen ,ook geen snelheid.Maar blijf wel netjes betalen tot dat het kontract is afgelopen.Dit kan je opzeggen per telefoon,en dan een schriftelijke bevestiging vragen.Als ik jou was zou ik weg gaan bij UPC bij de oplichters.En naar Hccnet gaan ADSL,daar werkt men nog met vrijwilligers.Je komt van de hel in de hemel.De snelheid is ook hoger.Als je lid word krijg je een gratis computer blad thuis gestuurd,en je hebt toegang van gratis computer beursen in nederland.veel plezier

gu
door guidorobben - Apr 16, 2004 om 13:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb dus bijna hetzelfde probleem. Sinds eind vorige maand kreeg ik de melding dat ik teveel bandbreedte gebruikte. Op dit zelfde tijdstip was mijn snelheid teruggezet. Alsof je 10 jaar terug in de tijd gaat met de snelheid. Na 4x een mail te sturen naar chello voor uitleg, kreeg is wedereom een nietszeggend antwoord. Wat ook nieuw was. we konden opeens ons dataverbruik bekijken. Nooit geweten dat dit kon. Het bleek dat ik +/- 60 gb had gedownload. Deze maand (maart), kreeg ik wederom van chello spam mail over mijn download gedrag. Na 3x zo'n mail te krijgen, werd mijn snelheid wederom teruggezet. Het rare was dat dit nu bij 45 gb gebeuren. Hoe bepalen zij hun Accapteble Use Policy.??? In die mail staat niets over je limiet. Alles wat je download gaat wel heel langzaam, maar het komt er wel. Tot mijn verbazing zat er weer een mail van chello in mijn inbox. Weer met de melding dat als ik niet oppaste, mijn snelheid teruggezet zou worden. Zijn zij nou zo dom..

Ze zijn gewoon mensen aan het overhalen om het chello + account te nemen. Nooit... Ik stap nog liever over..

ti
door tiemen - Apr 16, 2004 om 13:03
13 Antwoorden / 0 Vragen

dat zou ik maar gouw doen.want je kan nu al een abenemend krijgen zonder data limit,bij een ander voor 14,95.Je kan ook zien bij chello op de site hoeveel data bij een abenemend geld .Zoals chello starter 250 mb per maand/entry 500 mb /ligt 1gb/ classic is vrij/chello plus is vrij

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:03
763 Antwoorden / 1 Vragen

dit slaat natuurlijk nergens op, alsof snelheid iets met data heeft te maken, bij de meeste providers zou u voor de teveel gedownloade data een klein bedragje moeten bijbetalen.

ti
door tiemen - Apr 16, 2004 om 13:03
13 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan naar een Advocaat gaan en die schrijven een brief voor je ,en dat hoeft niet zo veel te kosten,vraag wat het kost ,en dan kan je er vanaf komen .Als je dit doet moet je wel even vragen of je je rekening moet blokkeren,tot dat de uitspraak is gedaan .die krijg je al binnen een maand als het goed is .en dan drijg je met de rechter.zo als het op de site staat is er geen data limit voor classic en plus .met een beetje geluk ga je het winnen?

pa
door passoagirl - Jun 21, 2004 om 22:46
1 Antwoorden / 0 Vragen

Vandaag (21 juni) heb ik precies zo'n mail gehad. Ik vind het echt zo belachelijk. Zeker als ik in 1 van de antwoorden lees, dat als je Chello Classic hebt (wat ik dus heb) je datalimiet vrij is. En laatst stuurden ze ons een mail, dat ze de snelheid verbeterd hadden. Volgen jullie het nog (ik niet namelijk). Laat UPC zelf maar een oplossing zoeken voor het dataverkeer en laat de klanten er niet onder lijden. Ik vind het niet zo gek, dat mensen overstappen naar bijv. ADSL, omdat ze slechte ervaringen hebben. Ze beloven steeds maar weer beterschap, zoals in grote advertenties in kranten aankondigen dat ze de helpdesk gaan verbeteren enzo, maar het is nog steeds RUK! Hopelijk komen er meer reacties op dit vraagstuk en hopelijk wordt dit ook behandeld in het programma zelf.