ga
door galletje Oct 17, 2005 om 17:30
Computers & telefonie

Abbonoment niet op te zeggen

Ik zie vaak de reclame van @home met die pc aan je voet zogenaamt zit je nergen aan vast!! Totdat je er telefonie bij neemt gelijk een jaar bingo!

Opzeggen no way ik mag zelfs via email geen klachten meer sturen nou ik heb er 3 gestuurd en meteen was ik verbannen en gedoemt mijn jaar contract uit te zingen!

De klacht nou dat ik niet bereikbaar ben op diverse tijd stippen en nummer weergave werkt niet altijd en ze doen beloftes dat internet sneller word!!! Ja het ljkt wel bij elke verhoging trager te worden.

Ik ben al vanaf het begin lid dus al jaren en heb nogal wat meegemaakt !

Ik wil van essent af vooral ook omdat ze zomaar mensen duperen door even je digitale tv box uit te schakelen en verder een nieuwe aanbieden! Weer 100 euro weg! Reden tja we moesten de modulatie veranderen!

Ik heb genoeg van essent en zou graag willen weten hoe ik snel vanaf kom!

469 3 Rapporteer

jeffrey1990
door jeffrey1990 - Oct 17, 2005 om 20:39
17 Antwoorden / 1 Vragen

Men kan naar een ander overschakelen en die nemen het contract van essent van hun over bijvoorbeeld eneco

groeten Jeffrey

dd
door ddiamond - Oct 17, 2005 om 22:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb ik ervaring mee, @Home is zeer gebruikersonvriendelijk, ik wil zo
bijvoorbeeld van @Home breedband overschakelen naar het Basis pakket,
dat kost me dan 20€ administratiekosten, om eventjes wat anders aan te
vinken in de computer. Als je van Basis naar Breedband gaat kost het je
in principe niets, omdat je vervolgens twee maanden gratis internet
krijgt aangeboden!

ga
door galletje - Oct 17, 2005 om 22:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Die heb ik ook ervaren wanneer het @home uitkomt kost het niets en anders ...

Dat geld ook voor telefonie ze vergeten erbij te vertellen dat je ipv 2 ip adressen naar 1 moet gaan!