Li
door LindaH70 Nov 12, 2016 om 18:48
Computers & telefonie

Abonnementswijziging bij Ziggo

Mijn schoonmoeder van 85 wilde graag digitale televisie. Zij keek namelijk altijd analoog.

Ze had al internet en bellen van Ziggo en dus hebben wij  voor haar gebeld naar Ziggo om digitale tv aan te vragen.

Dit was op 3 oktober 2016. Nu, op 12 november 2016, heeft zij nog steeds niks ontvangen en Ziggo blijft maar beloven dat het pakket onderweg is.

Bij ons is nu dus de maat echt wel vol en gaan wij op zoek naar een andere leverancier.

Mijn vraag is of meerdere mensen dit ook is overkomen?

1623 11 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Nov 12, 2016 om 18:58
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, eerlijk gezegd het tegenovergestelde. Ik had het 2 Januari j.l. aangevraagd (als ik me datum correct herinner en werd de Zaterdag erop aangesloten op alles. Heel vreemd. Als U Facebook heeft, benader ze daar, antwoord laat niet lang op zich wachten. Of op mijn Ziggo. Dat al geprobeerd?

eclipse
door eclipse - Nov 12, 2016 om 19:10
1561 Antwoorden / 370 Vragen

LindaH70, Nu er veel klanten weglopen bij ziggo, kijk even bij kpn wat deze voor Uw  Moeder voor zenders heeft, U kunt  ze ook even aanspreken op facebook hoor    klik    kijk even op postcode welke providers er in Uw regio zijn, en let op de instal kosten.
doe even de postcode check     klik

getty
door getty - Nov 12, 2016 om 19:16
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Kastje misschien tijdelijk niet leverbaar?

ja
door jackyh - Nov 12, 2016 om 19:20
953 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt toch op mijn ziggo kijken hoe de stand van zaken er voor staat.  Vergeet niet dat 3 in 1 goedkoper is dan 2 bij de ene en 1 bij een ander.

ja
door janf43 - Nov 12, 2016 om 19:57
733 Antwoorden / 0 Vragen

Als uw schoonmoeder een wat moderne tv heeft kan het "analoge pakket" ook digitaal worden ontvangen. Met het digitale pakket is het zenderaanbod wat uitgebreider. Als ze daar behoefte aan heeft is het ok, anders zonde van het geld.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - Nov 12, 2016 om 20:40
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Het beste kunt u bellen en dan de optie opzeggen nemen. Dan gaat het vast wel wat sneller.

Zet het ook op de community van Ziggo. Ook dat u weg wilt. Ik denk dat er dan ook wel wat deuren open gaan.

Li
door LindaH70 - Nov 12, 2016 om 23:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Even ter informatie.

We hebben dus iedere keer als de belofte van levering was gedaan weer gebeld naar de klantenservice omtrent de status en iedere keer zeggen ze dat er een foutje was gemaakt en dat ze het nu wel opsturen.

Nu hebben wij dus 5 keer voor jan met de korte achternaam gewacht tot de beloofde de leverdatum, wat inhoud dat we 5 weken hebben gewacht en nog niks ontvangen. ZIj moet namelijk een decoder en smartcard krijgen, want die heeft ze nog niet.

Dus ja het geduld is op, helaas, persoonlijk heb ik ook nooit problemen gehad, maar dit slaat toch nergens op.

Verder heeft mijn schoonmoeder al wel betaald voor het nieuwe pakket, waar ze dus nog steeds geen gebruik van kan maken.

marita5
door marita5 - Nov 13, 2016 om 07:07
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Lindah70 ,

Verder heeft mijn schoonmoeder al wel betaald voor het nieuwe pakket, waar ze dus nog steeds geen gebruik van kan maken

Stuur Ziggo een brief / mail met vermelding aanmaning tot nakoming overeenkomst , klik op de rode regel ( zie benedaan voorbeeldbrief )

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/contract-telefonie-internet-tv-kan-geen-gebruik-maken-dienst

f.weele
door f.weele - Nov 13, 2016 om 10:15
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Je kunt de klacht ook nog plaatsen op het ziggo/chello forum, klik hier

m
.vr.gr.

in
door indalo - Nov 13, 2016 om 10:59
11 Antwoorden / 3 Vragen

Mijn buurvrouw is 83 jaar jong, heeft alleen TV en telefoon. En wat doet ZIGGO?  Stelt voor een abonnement met internet, digitale TV en telefoon.
Zij krijgt dan haar nota's per mail. Het beste mens weet niets van computers en heeft er geen.

Ik heb ingegrepen en in overleg met mijn buurvrouw besloten voor kabel TV(met 30 zenders) en telefoon volop vrij bellen,
zij is nu de helft kwijt per maand.

Bij ZIGGO gaat het alleen maar om geld en niets anders.

eclipse
door eclipse - Nov 13, 2016 om 11:18
1561 Antwoorden / 370 Vragen

een goedkoper alternatief , hier staan de nederlandse zenders op  https://www.digitelevisie.nl/artikelen/op-welke-manieren-kan-ik-digitale-tv-ontvangen

als ik de stekker uit m`n decoder haal en sluit  deze direct aa op de muur , heb ik ca  12 zenders, digitaal , ken het niet proberen , staat teveel voor, maar heb het wel gebruikt, pas later kwamen ze met decoders om pakketten en MEER zenders aan te bieden, met opname  en terugkijken het probleem bij uw Moeder is nu dat de decoder van internet en telefoon erop zit, misschien dat een splitter soulaas biedt