deroedel
door deroedel Nov 28, 2017 om 18:09
Computers & telefonie

Accounts in windows live mail

Hallo, Heb windows live mail 2012, in de live mail heb ik 2 accounts toegevoegd een @home account van ziggo en een gmail account . deze heb ik toendertijd gekoppeld aan elkaar. heb altijd mail kunnen verzenden met beide accounts en mail ontvangen. Nu kan ik met gmail wel  verzenden en ontvangen maar met mijn ziggo account nu nog alleen ontvangen en als ik iets wil verzenden zet hij het mailbericht in postvak uit, dus word hij niet verzonden . weet iemand hoe dit op te lossen is poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.

1494 6 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 18:13
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Deroedel ,

Lees hier de serverinstellingen voor Ziggo .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

Topantwoord

Ge
door Genee - Nov 28, 2017 om 18:15
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk eens op de ziggo site wat de uitgaande mailserver en het bijbehorend poortnummer moet zijn.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.
Klopt. Dus even veranderen.
Inkomend 983.

marita5
door marita5 Nov 28, 2017 om 19:11
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , poort 983 bestaat niet , moet 993 / of 995 voor inkomende , uitgaand 587 . .

edrick3
door edrick3 Nov 29, 2017 om 10:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor de correctie. (Typ)foutje. Moet 993 zijn.

Topantwoord

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Nov 29, 2017 om 09:35
78 Antwoorden / 0 Vragen

Vervelend dat het mailen via het @home e-mailadres niet meer lukt. Advies om de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/ eens te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ZiggoWebcare).

Groet,
Ben van Ziggo

deroedel
door deroedel Dec 3, 2017 om 13:26
77 Antwoorden / 71 Vragen

Bedankt voor het antwoord en de mail

Topantwoord

deroedel
door deroedel - Dec 3, 2017 om 13:27
77 Antwoorden / 71 Vragen

bedankt allemaal voor de antwoorden