lenyenfred
door lenyenfred Nov 1, 2007 om 17:53
Computers & telefonie

ActiveX-Besturingselement

Beste Mensen,

Werk met een bepaalde site en als ik die gebruik, dan krijg ik op een bepaald moment van Windows Internet Explorer de volgende mededeling:

Klik hier, als u een ActiveX-besturingselement op deze pagina wilt uitvoeren.

Dan klik ik op o.k. en alles gaat perfect.

Maar mijn vraag is de volgende: Hoe krijg ik het voor elkaar dat dat niet steeds opnieuw GEVRAAGD wordt.

Hoe schakel ik het vragen uit?

Bij voorbaat hartelijk dank voor een reactie.

393 2 Rapporteer

labswans
door labswans - Nov 1, 2007 om 18:01
1918 Antwoorden / 10 Vragen

deze waarschuwingen krijg je als je in de Internet opties de beveiligingen zo hebt ingesteld dat ActiveX elementen die niet bij Microsoft gecertificeerd zijn als onveilig worden beschouwd.
Ga in je internet scherm naar Extra > Internet Opties en dan tabblad Beveiliging.
Kies hier icoon Internet en kies voor de butoon waarmee je instellingen kan aanpassen.
Daar kom een aantal instellingen tegen waaronder deze ActiveX elementen.
Disable hier de optie ActiveX controle op niet veilige scripts of zet 'm op promt, dan wordt elke keer bij zo'n ActiveX controle gevraagd voor toestemming.

bron http://www.pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=4022&st=0&#entry22628

labswans

lenyenfred
door lenyenfred - Nov 1, 2007 om 20:40
93 Antwoorden / 8 Vragen

Hallo Labswans,

Heb dit geprobeerd, maar blijft vragen of ik het besturingselement wil uitvoeren.

Helaas, maar toch bedankt voor het snelle antwoord.