me
door mei Dec 12, 2013 om 19:15
Computers & telefonie

Administrator

Wil map verwijderen van aangesloten externe harddisk.lukt niet geeft volgende tekst" u moet administrator machtigingen opgeven om deze map te kunnen verwijderen"
En
"U bent niet gemachtigd deze bewerking uit te voeren u dient door iedereen gemachtigd te worden om wijzigingen aan deze map teunnen aanbrengen"
Heb windows7 en explorer 13.
Zelf heb ik bij aansluiten van de externe schijf niets gedaan.ging allemaal vanzelf.
Mijn vraag is hoe te verwijderen.
Waar vind ik administrator.

6170 12 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 12, 2013 om 19:21
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Kijk eens in help van windows daar kan u de gegevens vinden die u nodig heeft.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 12, 2013 om 19:32
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Daar heb je er twee van;
1. Configuratiescherm __> Gebruikersaccounts __> Uw accounttype wijzigen
2. Configuratiescherm __> Gebruikersaccounts __> Instellingen voor Gebruikersaccountbeheer wijzigen

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 13, 2013 om 09:03
7195 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Mei.
u kunt eens met de rechtermuisknop op de map klikken en als in het snelmenu "als administrator uitvoeren" staat, dan daarop klikken.

Vr. gr. sjoppie

me
door mei - Dec 13, 2013 om 14:34
50 Antwoorden / 19 Vragen

Helaas geen van de antwoorden geeft oplossing. Blijft vragen ,,Umoet administrator machtigen enz,,
Heb nooit iets opgegeven.
Maar in iedergeval bedankt voor jullie reacties.
Ik vind dit een toprubriek

aurora1
door aurora1 - Dec 13, 2013 om 18:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Wat je misschien nog kunt proberen is cursor op de betreffende map en Shift+Delete gebruiken;
of schijf veilig verwijderen en opnieuw aansluiten;
of foutcontrole eens laten lopen.

ro
door ron530 - Dec 13, 2013 om 19:11
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Betreft het een map die u zelf heeft aangemaakt of een map die al op de schijf aanwezig was. Op een externe schijf wordt ook een map aangemaakt door de fabrikant, deze map kan en mag niet verwijderd worden want daar de installatiebestanden op weggeschreven.

me
door mei - Dec 13, 2013 om 19:31
50 Antwoorden / 19 Vragen

Het betreft een map afbeeldingen die ik gekopieerd heb naar de externe harde schijf

aurora1
door aurora1 - Dec 13, 2013 om 19:36
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Je zou anders nog kunnen proberen om de inhoud van de map te verwijderen maar niet de map als geheel.

br
door brui0929 - Dec 13, 2013 om 20:11
635 Antwoorden / 10 Vragen

O.K ik leg het nog een keer uit.
volledig beheer in Windows 7

1 Open je verkenner en ga met de muis staan op C: ACER(bijvoorbeeld)
2 klik op de rechter muis kies eigenschappen kies de naam van je computer klik hier op en kies BEWERKEN.
3 Vink VOLLEDIG BEHEER AAN
4 Klik toepassen OK

me
door mei - Dec 16, 2013 om 12:13
50 Antwoorden / 19 Vragen

Allen hartelijk dank voor mogelijke oplossingen.
Helaas geen resultaat.
Ik heb schijf geformatteerd
Dus nu is zeker alles weg.Helaas.

tonnema
door tonnema - Dec 16, 2013 om 14:29
25 Antwoorden / 3 Vragen

Vraagje,
is er al Explorer 13 ??

me
door mei - Dec 16, 2013 om 17:05
50 Antwoorden / 19 Vragen

Sorry ik ziet bedoel explorer 11