door wilo1957 Sep 2, 2011 om 17:06
Computers & telefonie

Adobe installeren

Het lukt me niet om adobe reader te downloaden. halverwege wordt de download afgebroken (bij +/- 40 %)
en krijg de foutmelding dat de instatallatie mislukt is.
adobe flashplayer 10 x is wel gedownload.
op de ite van adobe kom ik niet verder omdat dit in het engels gaat.

682 6 Rapporteer

freya
door freya - Sep 2, 2011 om 17:17
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo wilo,

Probeer het eens langs deze weg: *[u]klik[/u]*, die is gewoon in het nederlands.

m.vr.gr. Freya

ju
door just1990 - Sep 2, 2011 om 17:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

misschien helpt het om alle andere programma's af te sluiten of de computer opnieuw op te starten en het dan nog een te proberen.

ry
door ryangregory - Sep 2, 2011 om 17:37
2 Antwoorden / 1 Vragen

andere weg: download mozilla firefox of google chrome. Dit zijn internet browser softwares. Deze programmas zal het zelfde vragen over adobe. Na de installatie zal het bij iedere browser (dus ook uw internet explorer) worden geinstalleerd.

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2011 om 17:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wilo,

Kijk anders eerst eens of er al iets van Adobe Reader op je computer staat.
Dit volledig verwijderen (liefst met Revo Uninstaller - 4e optie gevorderden) en dan opnieuw downloaden via de link van freya. Wel het vinkje weghalen voor de McAfee.
En laat even horen of het gelukt is.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Sep 2, 2011 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ryangregory schreef op vrijdag 2 sep 2011, 17:37]andere weg: download mozilla firefox of google chrome. Dit zijn internet browser softwares. Deze programmas zal het zelfde vragen over adobe. Na de installatie zal het bij iedere browser (dus ook uw internet explorer) worden geinstalleerd.

?????

ry
door ryangregory - Sep 2, 2011 om 18:57
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 2 sep 2011, 17:43][quote=ryangregory schreef op vrijdag 2 sep 2011, 17:37]andere weg: download mozilla firefox of google chrome. Dit zijn internet browser softwares. Deze programmas zal het zelfde vragen over adobe. Na de installatie zal het bij iedere browser (dus ook uw internet explorer) worden geinstalleerd.

?????

ik las het verkeerd. ik dacht dat het ging om adobe flashplayer.