ak
door aketelaars Apr 4, 2007 om 09:50
Computers & telefonie

Adobe reader

kan ik zonder risico adobe reader installeren op mijn computer?

mvg

556 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 4, 2007 om 10:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, dat kan zonder enkel risico.................alleen is adobe reader groot en traag. Ik raad u aan om i.p.v. adobe reader de veel "kleinere" en snellere foxit reader te installeren.

Download:   foxit reader

Als als je twijfelt, wacht nog even met installeren vam adobe, misschien krijgt u meer tips

Bassie

ve
door verwijderd - Apr 4, 2007 om 23:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Foxit Reader download link:

Download Foxit Reader 2.0 (.msi)

Groet,
GSM

ve
door verwijderd - Apr 5, 2007 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

adobe reader snelle start kun je ook proberen

ve
door verwijderd - Apr 6, 2007 om 23:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou.. zo snel is die start ook niet, ik geef toe dat het is verbeterd maar niet veel. Ik doe ook wel Foxit al is het maar dat ze geen "stiekeme" pre-load wegzetten waar 'men' niks van weet....