de
door denotto Sep 5, 2014 om 08:57
Computers & telefonie

Adressen in email

Een medelid van onze bewonerscommissie heeft een bestand met email adrssen van de bewoners. Hoe kunnen we die op mijn pc krijgen, scheelt dubbel werk....
vast bedankt

949 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 09:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

In wat voor format is dat bestand en welk emailprogramma gebruik je?

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi, format weet ik ff niet (wat bedoel je daarmee? dom en grijs), zelf heb ik gmail.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 11:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft hij dat in een Word of Exel bestand of staan die adressen in zijn mailprogramma.
denotto, dom zal je niet zijn, we kunnen gewoon niet weten, dat is iets anders......

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 13:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent zo helder als een kolenkit denotto...
Heeft dat medelid het bestand in een bepaalde vorm, zoals anderen al aangaven?
Of heeft dat medelid het adressenbestand in zijn e-mailprogramma?

Google weet ook het 1 en ander, klik hier-> Adressen importeren in Gmail

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Denotto,
het bestand kan als bijlage door het medelid naar uw emailadres gestuurd worden.
Vr. gr.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze staan bij haar opgeslagen in Outlook, hebben jullie daar wat aan?

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 15:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk eens of u/uw medelid klik hier verder mee komt, vooral het laatste stuk (even naar beneden scrollen).

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 15:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dat mag allemaal zomaar zonder toestemming van die bewoners?

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 15:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

De bewoners hebben toch zelf hun adressen aan de Bewonerscommissie gegeven? Om ze mailings te kunnen sturen zullen die adressen toch op computers van leden van die commissie moeten staan.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

De bewoners hebben zelf hun email adres opgegeven en die adressen staan in de comp van 1 persoon....in Outlook bij die persoon....
Ik wilde alleen weten of die persoon die adressen in mijn gmail kon zetten, zodat ik dat niet zelf
1 voor 1 hoef te doen.
Bedankt voor jullie support, zeker aurora 1.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zeg ook niet dat het niet mag, ik vraag of het mag, ik ken de voorwaarden niet.
Belangrijk dat er even over nagedacht is. Nu gaat het als ik goed begrijp naar 2 leden.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Succes ermee en met uw vrijwilligerswerk.

ve
door verwijderd - Sep 5, 2014 om 17:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Contactpersonen uit Outlook naar Google Gmail exporteren.

Wanneer u contactpersonen uit Outlook wilt exporteren, is het nuttig te weten wat het verschil is tussen het Outlook-adresboek en Outlook-contactpersonen. Beide maken deel uit van Outlook. Het adresboek is echter een verzameling van de verschillende adreslijsten die u mogelijk in Outlook opslaat, zoals LDAP-internetadreslijsten, de algemene adreslijst (GAL) of andere adresboeken van derden. Contactpersonen is slechts een van de adreslijsten in een adresboek. Alleen contactpersonen kunnen rechtstreeks uit Outlook naar Google Gmail worden geëxporteerd.

Klik in Outlook op Importeren en exporteren in het menu Bestand.
Selecteer Naar een bestand exporteren en klik op Volgende.
Klik op Door lijstscheidingstekens gescheiden waarden (DOS) en klik op Volgende.
Klik in de mappenlijst op de map met contactpersonen die u wilt exporteren en klik vervolgens op Volgende.
Kies een locatie op uw computer om het bestand tijdelijk op te slaan.

Opmerking U kunt dit bestand verwijderen nadat uw contactpersonen in Google Gmail zijn geïmporteerd.

Typ een naam voor het geëxporteerde bestand en klik op OK.
Klik op Volgende.
Als u velden wilt toevoegen of verwijderen om te bepalen op welke manier de contactgegevens in het nieuwe geïmporteerde bestand worden opgeslagen, klikt u op Aangepaste velden toewijzen.

Opmerking De knop Aangepaste velden toewijzen in het dialoogvenster Naar een bestand exporteren is mogelijk niet beschikbaar als u probeert gegevens vanuit een ander programma of bestand te importeren. Schakel het selectievakje Exporteren in het vak De volgende acties worden uitgevoerd in. De knop Aangepaste velden toewijzen is vervolgens beschikbaar.

WeergevenExtra hulp bij het toewijzen van aangepaste velden

Klik op Voltooien.
Meld u aan bij uw Google Gmail-account.
Klik in de linkerkolom op Contacts.
Klik aan de rechterkant van het scherm, boven het aantal berichten, op Import.
Klik onder Import Contacts op Browse.
Selecteer het bestand dat u in stap 9 hebt geëxporteerd.
Klik op Openen.
Klik op Import Contacts.

Klik-> Hier-1

Of als er nog met een oudere Outlook wordt gewerkt (2003)

Klik -> Hier-2

ve
door verwijderd - Sep 6, 2014 om 08:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gompy2....geweldig
Bedankt en we gaan aan de slag