ve
door vegeta Apr 17, 2004 om 14:03
Computers & telefonie

Adsl

Kan mijn vader een andere provider nemen als mijn vader al 2 maanden betaalt voor niks want ze hebben aansluitingskosten afgerekend terwijl er niemand is geweest!!!

324 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 17, 2004 om 16:09
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

heeft u vader zich opgegeven voor adsl dan wordt de telefoonlijn in de buurtcentrale klaargemaakt voor adsl, hiervoor komt er niemand aan huis u vader krijgt of dient een modem aan te schaffen, en dient deze zelf te instaleren en op de bestaande telefoonlijn aan te sluiten, kan u vader dit niet zelf, of heeft hij niemand inde buurt die een beetje handig is, dan kunt u altijd nog tegen betaling een installateur laten komen, wat mij niet duidelijk is aan u vraag, heeft u vader al een bevestiging ontvangen van kpn of de provider dat de verbinding klaar is, mocht u vader zichzelf hebben opgegeven bij een provider was dit dan inclusief modem zo ja neemt u dan even contact op met de provider over wanneer het modem wordt geleverd. heeft u vader al abonnementsgeld betaald voor de adsl verbinding. heeft u nog meer vragen dan kunt u natuurlijk altijd bij KPN terecht. Ik zal u het telefoonnr geven dit is een niet gratis 0900 nr het nr is 0900-0244 u kunt ook nog even kijken op internet op de site http://www.kpn.com hier vindt u informatie over adsl.

skymaster
door skymaster - Apr 18, 2004 om 08:56
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Er zijn twee soorten kosten KPN en de provider. KPN begint te rekenen als ADSL geschakeld is en het doe het zlef pakket verstuurd is. en de kosten van de provider. Kijk dus even of het doe het zelf pakket er al is. Is dit het geval dan kan je niets terug vragen. Mocht er gekozen zijn voor installatie door een monteur en deze is nog niet geweest dan KPN hier wel op aangesproken worden. Kijk voor meer duidelijkheid even in de door de provider verstuurde brieven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
hansenmarja - May 1, 2024 om 16:24
Huishouden & energie
Klacht online bij fysieke winkel

Klacht online bij fysieke winkel

Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer