yc
door yc1x5573 Nov 9, 2003 om 15:13
Computers & telefonie

Adsl aktie tiscali

hallo, ik heb in mei 2003 adsl van tiscali genomen met korting van 143.00euro als ik twee jaar lid zou blijven. Dit geld moest uiteraard eerst betaald worden,en ze hebben het dan ook gelijk van mijn rekening afgehouden.Tot op heden 9 nov. heb ik het nog niet terug, ondanks diverse mailtjes,dat het bij de fianciele admin.ligt .Wat kan ik nu verde nog doen. Ik wil het graag NU terug.

794 6 Rapporteer

ge
door gerke - Apr 16, 2004 om 11:55
2 Antwoorden / 0 Vragen

De consumentenbond is bezig met dit soort problemen. Ik zou daar eens kijken.

ad
door adsl293919 - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 0 Vragen

In juni 2003 aangevraagd. In september modem etc op factuur van KPN en verzonden naar Tiscali. Op 9-10-2003 geld terug gehad. Dus al bij al redelijk snel. Misschien is uw situatie een uitzondering !!??

si
door six10again - Apr 16, 2004 om 11:55
27 Antwoorden / 1 Vragen

Staat er in de voorwaarden dat je die korting pas na 2 jaar terug krijg?
Anders kan ik niet begrijpen dat u dit bedrag eerst moet betalen.
Sowieso heeft u recht op betere berichtgeving van Tiscali

rv
door rverschuur - Apr 16, 2004 om 11:55
5 Antwoorden / 0 Vragen

in de algemene voorwaarden van tiscali staat dit:
Om in aanmerking te komen voor de éénmalige korting, stuurt u voor 30 april 2004 een kopie van uw rekening naar Tiscali, waarop het type modem staat vermeld en de aansluitkosten.

Het is dus te verwachten dat Tiscali uw 143,- euro lekker laat staan tot 30 april 2004, rente trekt en u dan pas betaald.... (Er staat nergens dat u uw geld terug krijgt op een specifieke datum)

Dus ik hoop voor u dat u uw geld krijgt op een redelijk termijn. Ze hoeven u niet te betalen op een redelijk termijn. Het enige wat ze moeten doen is "u ooit betalen", that is it...

(read the disclaimer before signing it!)

Gr,

Robin

fr
door fransbb - Apr 16, 2004 om 11:55
1 Antwoorden / 1 Vragen

als je dan toch zo nodig naar de algemen voorwaarden verwijst, lees ze dan goed.
Daarin staat namelijk:
"Tiscali stort binnen 30 werkdagen het bedrag op uw rekening."
Bij mij hebben ze dat dus ook keurig gedaan, binnen 10 dagen zelfs! Niks mis mee met Tiscali, behalve de nare gewoonte om de streams van Radio 538 / Sky Radio e.d. te blokkeren

ij
door ijsselmuiden - Jul 29, 2004 om 21:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het zelfde mee gemaakt en wacht nu al 5 maanden op mijn geld. Heb inmiddel 4 brieven en een 5 tal mailtje en 2x keer gebeld, krijg telken toezegging maar ontvang niets terug. Echt boeven!