panorama
door panorama Feb 7, 2012 om 15:45
Computers & telefonie

Afmelden ABN AMRO Stockexchange berichten

Hallo, ik heb me al een paar keer proberen af te melden voor de nieuwsbrief van ABN AMRO met Stockexchange berichten.
Ondanks dit herhaaldelijk afmelden word ik nog steeds belaagd met berichten die ik nu voor het gemak dan maar als "Spam" heb ingedeeld. Wie kan mij uitleggen hoe ik van dit soorts nieuwsberichten via de email verlost kan worden? Bij voorbaat bedankt, groeten van Panorama

1294 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2012 om 16:07
16840 Antwoorden / 108 Vragen
0

panorama, bedoel je met afmelden unsubscribe van ABN AMRO? Anders toch maar of een telefoontje plegen of klachtenmail indienen bij bovengenoemde bank.

frans75
door frans75 - Feb 7, 2012 om 16:26
202 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ervan uitgaande dat je internet-bankiert bij ABN.


Daar is een optie voor aan-/afmelden voor nieuwsbrieven.

abnamro
door abnamro - Feb 8, 2012 om 10:41
142 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is. Excuses dat wij uw afmelding voor de nieuwsbrief nog niet hebben verwerkt.

Om uw verzoek te verwerken hebben we gegevens van u nodig. De snelste methode om de afmelding te regelen is doormiddel van een e-mail of door telefonisch contact op te nemen.

E-mail:
U kunt naar onderstaand e-mail adres uw gegevens verzenden met het verzoek tot afmelden. Zoals uw rekeningnummer, naam, adres en uw e-mailadres.
servicedesk.beleggen@nl.abnamro.com

Telefonisch:
U kunt uw gegevens ook telefonisch doorgeven op onderstaand telefoonnummer:
0900 - 92 15 (lokaal tarief). Openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 7.00 uur tot 22.00 uur, in het weekend van 9.00 uur tot 17.30 uur.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare,
Mw. D. Piquet

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 8, 2012 om 12:44
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

@abnamro

Misschien zou het slim zijn om het 'probleem' gelijk voor alle klanten op te lossen ;-)

Bovenstaande komt veel vaker voor bedrijven doen dit expres, sowieso altijd een klacht indienen bij de opta, niet dat dat veel zin heeft aangezien die nog qua geest in de tijd zitten van de postduif.

1 voorbeeld, wijzig je mail adres binnen Hyves (ook een bedrijf) maar eens, het oude mail adres verwijderen ze niet en hier blijven ze gewoon e-mails naar verzenden
dit uit zetten gaat niet omdat je adres daar niet meer zichtbaar is, mailtje naar de klantenservice lost het wel op maar toch, laat je ze dit weten dat het niet echt netjes is, kun je een antwoord op je buik schrijven dat laatste zal ook gelden voor abn ;-) en bij de opta hebben ze helemaal geen idee waar je het over hebt :-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Ni
Niet-op-vakantie - May 2, 2024 om 11:05
Vakantie & reizen

Mag corendon dit zomaar doen?

Goedemiddag,

Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed ... Lees meer