panorama
door panorama Feb 7, 2012 om 15:45
Computers & telefonie

Afmelden ABN AMRO Stockexchange berichten

Hallo, ik heb me al een paar keer proberen af te melden voor de nieuwsbrief van ABN AMRO met Stockexchange berichten.
Ondanks dit herhaaldelijk afmelden word ik nog steeds belaagd met berichten die ik nu voor het gemak dan maar als "Spam" heb ingedeeld. Wie kan mij uitleggen hoe ik van dit soorts nieuwsberichten via de email verlost kan worden? Bij voorbaat bedankt, groeten van Panorama

1294 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 7, 2012 om 16:07
16840 Antwoorden / 108 Vragen

panorama, bedoel je met afmelden unsubscribe van ABN AMRO? Anders toch maar of een telefoontje plegen of klachtenmail indienen bij bovengenoemde bank.

frans75
door frans75 - Feb 7, 2012 om 16:26
202 Antwoorden / 0 Vragen

Ervan uitgaande dat je internet-bankiert bij ABN.

Daar is een optie voor aan-/afmelden voor nieuwsbrieven.

abnamro
door abnamro - Feb 8, 2012 om 10:41
142 Antwoorden / 0 Vragen

Geachte heer, mevrouw,

Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is. Excuses dat wij uw afmelding voor de nieuwsbrief nog niet hebben verwerkt.

Om uw verzoek te verwerken hebben we gegevens van u nodig. De snelste methode om de afmelding te regelen is doormiddel van een e-mail of door telefonisch contact op te nemen.

E-mail:
U kunt naar onderstaand e-mail adres uw gegevens verzenden met het verzoek tot afmelden. Zoals uw rekeningnummer, naam, adres en uw e-mailadres.
servicedesk.beleggen@nl.abnamro.com

Telefonisch:
U kunt uw gegevens ook telefonisch doorgeven op onderstaand telefoonnummer:
0900 - 92 15 (lokaal tarief). Openingstijden van maandag tot en met vrijdag van 7.00 uur tot 22.00 uur, in het weekend van 9.00 uur tot 17.30 uur.

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare,
Mw. D. Piquet

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 8, 2012 om 12:44
4299 Antwoorden / 5 Vragen

@abnamro

Misschien zou het slim zijn om het 'probleem' gelijk voor alle klanten op te lossen ;-)

Bovenstaande komt veel vaker voor bedrijven doen dit expres, sowieso altijd een klacht indienen bij de opta, niet dat dat veel zin heeft aangezien die nog qua geest in de tijd zitten van de postduif.

1 voorbeeld, wijzig je mail adres binnen Hyves (ook een bedrijf) maar eens, het oude mail adres verwijderen ze niet en hier blijven ze gewoon e-mails naar verzenden
dit uit zetten gaat niet omdat je adres daar niet meer zichtbaar is, mailtje naar de klantenservice lost het wel op maar toch, laat je ze dit weten dat het niet echt netjes is, kun je een antwoord op je buik schrijven dat laatste zal ook gelden voor abn ;-) en bij de opta hebben ze helemaal geen idee waar je het over hebt :-)