ge
door gerritsen30 May 18, 2005 om 14:46
Computers & telefonie

Afmelden abonnement

ik heb sinds augustus 2004 een vodafone 150 abonnement afgesloten bij dixons computerzaak.


sinds februari 2005 ben ik werkeloos door een economische overweging bij laurus. mijn inkomsten zijn dus drastiesch verlaagd en ik moet ervoor zorgen dat mijn belangrijkste vaste lasten worden betaald.


mijn vraag is dus of je dan van het contract kan afkomen dat je bij dixons hebt afgesloten voor het vodafone 150 abonnement, omdat ik dus de onnodige vaste lasten moet terug draaien.


m.v.g.


marco

242 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 15:58
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag marco,


Ik heb niet zo'n prettig bericht. Persoonlijke omstandigheden geven nooit recht op een vroegtijdig opzeggen van een abonnement. Kijk even in de voorwaarden wat de einddatum is van je abonnementsovereenkomst. Zoek ook even op welk opzegtermijn Vodafoon/Dixsons hanteert (waarschijnlijk een maand) en bij wie je moet opzeggen in dit geval. Zorg ervoor dat je ruim vóór de opzegtermijn schriftelijk opzegt. Het beste is dit per aangetekende brief met bewijs van ontvangst te doen. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 16:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 


beste ton,


bedankt voor de info en de tips die je mij hebt gegeven. dat van het afmelden van het aflopen van mijn contract wist ik dat je rekening moet houden met een opzegtermijn.


daar zal ik dan ook zeer zeker rekening mee houden.


v.g. marco

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 20:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Gezien mijn ervaring met Vodafone heb je een serieus probleem. Vodafone is op dat gebied een bedrijf dat NIET doe geeft. Je zult waarschijnlijk niet onder je contract uit komen. Zorg er voor dat je optijd opzegt. Doet dit aangetekend. Trek alvast de automatische incasso (als je deze hebt) in. Dit kun je doen in de zelfde brief waarin je het abonnement opzegt. (ps: opzeggen kun je nu al, zodat je het niet vergeet, onafhankelijk wanneer je contract verloopt)  Veel sukses met met vinden van een nieuwe baan.

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

 


bedankt voor de tip. ondertussen weet ik wat ik moet gaan doen als ik me wil afmelden bij vodafone/dixons. maar het is een hele goeie tip om de automatische in casso op te zeggen bij afmelding van het abonnement.


m.v.g. marco


 

ve
door verwijderd - May 18, 2005 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ju kunt nu alvast opzeggen per einde van van het abonnement. ben je zeker niet te laat en je vergeet het niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer