er
door ericvhelvert Nov 10, 2010 om 16:20
Computers & telefonie

Afronden belminuten en slecht bereik

geachte heer,mevrouw,

Ik ben lid van telfort en net zoals zovelen heb ik natuurlijk ook het probleem van afronden belminuten. Ik probeer ook al een paar maal de specificatie in te zien maar deze hebben ze bewust afgehaald van de site neem ik aan. Maar ik heb nog een ander probleem. Sinds een maand of 10 of zo woon ik in een appartement in tilburg. En blijkbaar zit ik net op de rand van de (kpn?) mast af waardoor mijn verbinding vaak uitvalt. Daarnaast is het app zeer goed geisoleerd en zit er in de ramen van die aluminium coating of zoiets dat slecht geleid. Hier heb ik over gebeld maar volgens eenieder maakt de provider en tel niets uit. Wat betreft tel klopt dat. Heb nu een nieuwere tel en hetzelfde probleem. Het probleem: omdat ik vaak opnieuw moet bellen als de tel na 2 sec ed weer uitvalt maak ik zo wel heel veel belminuten en dat vind ik zeer vervelend. Kan ik hier de provider op aanspreken of kan ik hier iets mee?
Alvast bedankt

571 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

dhoogeve
door dhoogeve - Nov 11, 2010 om 22:44
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Abonnement opzeggen!! ;-)

Als je echt slechte dekking hebt en jouw klacht serieus neemt kun je vaak voortijdig je abonnement beëindigen. Dit betekent wel (vaak) dat een eventueel mobieltje die bij het abonnement is geleverd ook terug gestuurd moet worden.
Op dat moment ben je contractsvrij en kun je op zoek naar provider die wel dekking heeft.
Dus Vodafone of T-Mobile in jouw geval, de goedkoopste oplossing is dan BEN of SIMPEL, Allebei gebruiken ze het T-Mobile netwerk.

Misschien is het handig om andere bewoners van het appartementengebouw te vragen waar zij mee bellen en hoe het bereik hiermee is. Dit scheelt veel ongemak!

Succes...

dhoogeve
door dhoogeve - Nov 11, 2010 om 22:46
16 Antwoorden / 0 Vragen
0

Oh, ik zie dat een paar woorden in mijn tekst zijn weggevallen;

Ik bedoel natuurlijk 'als de provider jouw klacht serieus neemt'.

mi
door mijvaha - Nov 29, 2010 om 14:09
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je kunt de provider niet over aanspreken, want over de dekking voelen ze zich niet aansprakelijk. Ik had dit probleem namelijk ook en dat was hun antwoord. Ik had ook geen geduld meer om de hele proceduren te volgen (abbonoment opzeggen, nieuw abbo zoeken) en ben naar een alternatief gaan zoeken.

Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt. Het werkt echt perfect ! geen problemen meer. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over en heb weer goed bereik.

Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

mvg,

Miles van Hattem

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer