ra
door raymond76 Nov 8, 2010 om 19:41
Computers & telefonie

Afronden belminuten

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de uitzending van afgelopen zaterdag, waar het ging over de bel minuten afronden naar boven dus per minuut.

Ben ik gerechtigd om mijn abonnement per direct op te zeggen? ook als het abonnement nog een tijd loopt?

Graag wacht ik op uw antwoord.


met vriendelijke groet,

Raymond

576 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

jo
door joep873 - Nov 8, 2010 om 20:04
103 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als je de spraakverwarring tussen Felix Meurders en Neelie Kroes bedoelt: nee, het is niet zo dat afronding op minuten niet zou mogen, dus dat is geen reden om een abonnement te mogen opzeggen.

edwardus
door edwardus - Nov 8, 2010 om 22:57
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

In eerste instantie lijkt het inderdaad alsof Neelie Kroes beweert dat afronden op de minuut binnen Nederland niet mag, maar dat leek (ook) mij een misverstand te zijn en dat is nu ook bevestigd door de woordvoerder van mevr. Kroes.
Het is onwaar dat afronden op de minuut op nationaal verkeer niet zou mogen van de EU.

Abonnement mag dus niet per direct worden opgezegd.

edwardus
door edwardus - Nov 8, 2010 om 22:59
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

P.S. ik ben wel benieuwd of en hoe Kassa dit gaat rectificeren.

edwardus
door edwardus - Nov 15, 2010 om 23:32
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Het is een beetje onder het tapijt geveegd. In een "update" is schoorvoetend geschreven dat mevr. Kroes iets anders bedoeld heeft, maar openlijk in de uitzending op tv toegeven dat hier onterecht een boude uitspraak is voortgekomen uit een misverstand dat velen van ons gewoon snel door hadden, dat is kennelijk teveel gezichtsverlies. Mijn teleurstelling hierover heb ik ook aan de redactie kenbaar gemaakt, maar het heeft de redactie nog niet behaagd daar op te reageren.

stacey
door stacey - Nov 15, 2010 om 23:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

[quote=edwardus schreef op maandag 15 nov 2010, 23:32]maar het heeft de redactie nog niet behaagd daar op te reageren.

Had je iets anders verwacht van onze vrienden dan ?! :-(

edwardus
door edwardus - Nov 15, 2010 om 23:39
6844 Antwoorden / 14 Vragen
0

Om eerlijk te zijn ... nee eigenlijk niet, maar het valt toch tegen.
Jij bent er ook nog ondersteboven van zie ik? ;-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer