ro
door roelofensing Aug 28, 2014 om 11:38
Computers & telefonie

AH Slim Only Prepaid of PostPaid

AH claimt dat:

De voordelen van AH Mobile SlimOnly zijn
-Controle over de kosten en gebruik via de Slimme App
-Geen contract, geen verrassingen achteraf
-Voordelig op het KPN Netwerk

WAAROM krijg ik dan toch achteraf een rekening van 20 euro omdat de basis bundel op is en ik zogenaamd data heb verbruikt en ze kunnen mij geen specificatie geven wanneer en waarom. Gewoonweg u hebt data verbruikt buiten uw bundel en kost al met al 20 euro, dat is het enige antwoord wat je van klantenservice krijgt, volgens mij is dit die geweldige KPN klantenservice en niet AH zelf.

Ik vind het vreemd bovenstaande claim ‘van geen verrassingen achteraf’ te doen en dan toch een rekening te sturen, volgens mij kan dit niet pre-paid is vooraf betalen en niet achteraf... Het zal wel weer een KPN stunt zijn aangezien AH het KPN netwerk gebruikt.

Kan dit zomaar ?

2383 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Aug 28, 2014 om 12:20
11716 Antwoorden / 52 Vragen
0

ze kunnen mij geen specificatie geven

Geen enkele provider mag wegens privacy wetgeving geen specificatie geven.

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2014 om 12:50
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Heeft u dan niet in de app gekeken naar de stand van zaken w.b. uw verbruik?
Zet anders ook nog bijv. My Data Manager op uw gsm.
En lees eens klik hier helemaal goed door.

tijger1
door tijger1 - Aug 28, 2014 om 13:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En in de voorwaarden niet gelezen wat er gebeurt als u buiten uw bundel gaat?

ro
door roelofensing - Aug 28, 2014 om 14:07
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nee, heb de voorwaarden nog een keer er op na gelezen en heb ook AH gevraagd om mij aan te wijzen waar het eventueel in de voorwaarden staat, echter geen reactie..

Op de website is alleen het volgende te lezen.

Wanneer je wilt bellen of sms'en naar nummers buiten de Slim Only bundels, of belt, sms't of internet zonder Slim Only bundel, wordt afgerekend uit de basisbundel tegen het toepasselijke tarief.

De basisbundel was op maar ze blijven gewoon doorrekenen.....

ro
door roelofensing - Aug 28, 2014 om 14:12
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

@Aurora1, klinkt goed maar het is natuurlijk niet aan de consument om dit soort dingen te instaleren of continue te controleren.. Prepaid is prepaid, heel simpel, en laaielichterij is laaielichterij

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2014 om 14:47
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Had u de slimme app geïnstalleerd?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Aug 28, 2014 om 15:31
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Kan geheel aan mij liggen, maar dit staat toch gewoon op hun site overduidelijk te lezen;

"of belt, sms't of internet zonder Slim Only bundel, wordt afgerekend uit de basisbundel tegen het toepasselijke tarief."

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer