bi
door bili Jan 30, 2008 om 16:45
Computers & telefonie

AntiVirusscherm

Heeft iemand ervaring met PC bescherming door AntiVirusscherm en

MobileAntiVirus die agresief aangeboden worden op internetsites.

Heb zelf Norton,maar kreeg steeds berichten dat mijn PC niet beveiligd is tegen spy

Bedankt     bili

648 9 Rapporteer

door 4711 - Jan 30, 2008 om 16:53
885 Antwoorden / 2 Vragen

Het gebruik van meerdere anti virus programma's tegelijk geeft meestal problemen en gebruik alleen iets als je eerst de naam noemde op dit forum....
Anti Virus van Grisoft.com is dus wel bekend en goed(ook gratis)
Maar neem nooit zomaar wat anders.

Alleen de online versie van Hitman pro is veilig genoeg voor een online scan!
Norton kan dit ook en omdat U dit al heeft....
Norton is niet de meest gewenste hier, zwaar en maakt PC traag maar werkt wel goed!

labswans
door labswans - Jan 30, 2008 om 16:54
1918 Antwoorden / 10 Vragen

welke versie van Norton heeft u dan precies ?

misschien is het verkeerd ingesteld door uzelf

labswans

freya
door freya - Jan 30, 2008 om 17:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo bili,

Laat je maar niet intimideren door dat soort popup-vensters op het internet. Die verschijnen bij iedereen die op die website komt, al heb je je computersysteem helemaal dichtgespijkert met beveiliging. Feitelijk wordt er helemaal niet gecontroleerd of je beveiliging wel in orde is, iedere bezoeker krijgt gewoon dat scherm voor z'n kiezen. Het is alleen maar een manier om je in de verleiding te brengen om hun product te kopen.
Vertrouw op je eigen Norton beveiliging en klik die popupvensters gewoon weg.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Jan 30, 2008 om 17:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Lees dit topic maar eens door:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57534&highlight=antivirusscherm

edwardus
door edwardus - Feb 1, 2008 om 01:07
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Helemaal eens met Freya. Wat je nodig hebt is een popup-blocker en geen antivirusscherm of andere troep.

frans75
door frans75 - Feb 3, 2008 om 20:24
202 Antwoorden / 0 Vragen

Geen enkele zichzelf respecterend  anti-virus - soft-ware bedrijf maakt via dit soort agressieve pop-ups reclame.

Er zijn verschillende firma's die dit wel doen (ook in het Nederlands),maar het veiligste voor uw pc is om die gewoon te negeren.

Ze veroorzaken meestal nl. meer problemen dan dat ze ze oplossen.

he
door hermannus1 - Feb 4, 2008 om 08:58
7 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan je de gratis serie van AVG aanraden (antivirus,anti spyware, anti Root,)

je e-mail en alles kun je er mee beveiligen.

Het is veilig te downloaden op :http://www.aaargh-infotainment.nl/avg/avg_free.php

he
door hermannus1 - Feb 4, 2008 om 09:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even iets over Norton.

De experts hebben een hekel aan Norton deze nestelt zich in je systeem en vertraagd daardoor de werking van je computer.

Ze zijn vaak zeer moeilijk te verwijderen, en meestal is een speciaal verwijderprogramma nodig. Die kun je vinden op internet.

De 2008 uitvoering kun je zo proberen te verwijderen , via software verwijderen. verwijder alles van Grysoft.

Ik verwijder bij de aanschaf van een computer altijd direct de meegeleverde versie van Norton, er zijn genoeg gratis programma`s die net zo goed zijn en gratis updaten.

gladdeharry
door gladdeharry - Feb 4, 2008 om 10:14
463 Antwoorden / 14 Vragen

Gooi onderstaande scan eens over je pc.Is erg goed

ecall.trendmicro.com/