eclipse
door eclipse Nov 7, 2016 om 22:54
Computers & telefonie

Apple id blanke pagina `s

Hoi, ik heb net een update gehad voor de ipad, nu vraagt deze om mijn id, geen probleem ik heb hem maar ik ben het wachtwoord vergeten, nu vul ik dat in op de apple site  ww vergeten  email adres  er komt een link en open deze en ik krijg  continue een blanke pagina het icoontje in de adres balk is "zwart",
komt  dat bekend  voor ? ik ken ook verder zonder id  maar doe het liever  met de id   , maar welke link ik ook gebruik hij linkt  naar blanke pagina `s,
ik krijg  wel de pagina `s  te zien what and  where too buy enz ?? en de uitleg om te resetten met beveiligingsvragen die weet ik wel maar ken ze niet invullen op een lege pagina .
nu al ca  20 keer geprobeerd, iemand  een link die wél werkt  van apple , heb zo `n beetje alle linken op google al gehad

1144 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 7, 2016 om 23:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik had die vraag ook. Vulde mijn ID in en toen werd er beweerd dat dat niet de goede was. Kon nog teruggaan en de vraag voor ern ID overslaan.

eclipse
door eclipse Nov 7, 2016 om 23:09
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Hoi Tijger, ik kom ook verder met de ipad hoor, maar heb nog  wat back-ups staan bij apple. id is niet verplicht, mja  .. heb je ook tegen 2100 uur een update gehad ?

tijger1
door tijger1 - Nov 7, 2016 om 23:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mijn laatste update is 10.1.1.

eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 00:02
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@hoi Tijger, ik heb nu ook 10.1.1.

eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 00:04
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@philip36  blanco eerst wel wilt u inloggen dan ww  vergeten en dan blanco

eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 10:26
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@Philip36, Sorry maar ik begrijp de opmerking niet, nou gaan we je het toch even wederomm uitleggen, ik kreeg een update van de ipad, fijn, leuk, prima, na de herstart van de ipad, vroeg deze om mijn gebruikers id  en wachtwoord, tot zover kun je het volgen ?
welnu, op het woordje wachtwoord vergeten geklikt maar als eerste mijn email adres in moeten typen voor de aanstormende link die zou komen.
ik kreeg de link om te resetten op de pc, maar die verwees naar een blanco pagina , daara zelf linken gaan zoeken en die verwezen allemaal naar een blanke pagina of  de website van apple waar ik niets  te zoeken hebt. links  op de kassa site linkten naar apple, waar ik dan alle menu `s  kreeg, en wat te kopen enz enz ... maar de link ww vergeten gaf  ook daar een blanco pagina, toen de ipad maar zonder id  aangezet, werkt gewoon hoor , maar ik heb wat bij samsung in bewaring  en dat wil ik graag ophalen en daarvoor moet je je aanmelden, dus tegen 24:00 uur nog eens op de ipad  geprobeerd en zowaar, ik moest mijn email invullen prompt  kwam er weer een mail , en dacht t zal wel weer niet, maar hoera  de link werktte en kon mijn ww resetten. Dus waarschijnlijk een tijdelijke time out . id heb je ook nodig  vooor eventuele betalingen, de id  is niet verplicht, maar wordt wel aanbevolen, ik hoop dat deze aanvulling  het je wat duidelijker maagt  groet han

ph
door philip36 - Nov 7, 2016 om 23:53
2275 Antwoorden / 4 Vragen
eclipse
door eclipse Nov 8, 2016 om 00:08
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@philip36  blanco eerst wel wilt u inloggen dan ww  vergeten en dan blanco    zie bijl   ....

Ma
door MacWally - Nov 7, 2016 om 23:56
151 Antwoorden / Vragen

Inderdaad 10.1.1 is de laatste versie maar die is alweer een week oud dus welke update hebben jullie dan nu gehad ? En toch hier bij nog een waarschuwing .

tijger1
door tijger1 Nov 7, 2016 om 23:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb daarna geen andere gehad.

costnix
door costnix Nov 8, 2016 om 11:26
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gatsie, een cookiewall :-(

eclipse
door eclipse - Nov 8, 2016 om 00:06
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Zo gaaat het al fvanaf Ca  2100 uur

ph
door philip36 - Nov 8, 2016 om 00:09
2275 Antwoorden / 4 Vragen

@eclipse
Verwijder safari eerst eens uit het geheugen.
je weet wel, 2 keer op de thuisknop drukken en dan de app naar boven vegen tot hij van scherm verdwenen is.

Zie nu dat je in windows bezig bent, dacht op ipad.

eclipse
door eclipse - Nov 8, 2016 om 09:33
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Betreft blanco pagina. Ik heb gisteren

tegen oooo uur via de ipad alsnog het ww kunnen  resetten.  het vreemde is dat het op de computer niet mogelijk is . Nu dit bericht geplaatst met mobiel daar ziggo eruit ligt .dus mag slotje op. dank voor het mee piekeren

costnix
door costnix Nov 8, 2016 om 11:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als het nog een keer gebeurt, neem dan contact op met de Apple HELPdesk. U kunt kiezen voor een terugbel contact. Dat kost niets.
https://support.apple.com/nl-nl/apple-id
Helemaal naar beneden bladeren.