an
door ansgr Dec 9, 2008 om 01:42
Computers & telefonie

Beëindigen abonnement bij niet aansluiten


<sCRIPT language=javascript>

Wij hebben een abonnement voor internet en bellen afgesloten bij Online. Na twee weken is Online er nog steeds niet in geslaagd de internet verbinding tot stand te brengen. We hebben diverse keren naar de helpdesk gebeld en kregen steeds andere medewerkers aan de lijn, die steeds een andere oorzaak voor het probleem veronderstelden. We hebben het gevoel aan het lijntje gehouden te worden en dat er echt niet aan een oplossing gebeld wordt.


Kunnen we om deze reden het abonnement beëindigen?

179 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tdehond
door tdehond - Dec 9, 2008 om 11:05
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Kijk in hun AV of zij zelf een termijn stellen waarbinnen de verbinding tot stand gebracht wordt.
Mij lijkt uiterlijk binnen 1 maand.
Stel Online schriftelijk in gebreke en geeft hen vanaf nu nog uiterlijk 14 dagen de tijd de verbinding tot stand te brengen.
Geeft aan dat mocht Online hier niet in slagen u per direct de overeenkomst zult annuleren.
Indien nodig schriftelijk overeenkomst annuleren en toestemming tot automatische incasso intrekken. Geeft dan ook aan dat u binnen 14 dagen schriftelijke bevestiging annuleren overeenkomst wenst te ontvangen.
Mocht u deze niet krijgen dan rest een gang naar de geschillencommissie telecommunicatie.
Brieven bij voorkeur aangetekend met ontvangstbevestiging versturen, kopie van brieven maken. Kopie brieven enz goed bewaren mocht een gang naar geschilllencommissie nodig zijn.



holpen
door holpen - Dec 9, 2008 om 17:07
1416 Antwoorden / 0 Vragen
0

Twee weken na aanvraag nog geen dienst opgeleverd? Dat is niet abnormaal, hoor.


Uit de voorwaarden van Online:


Online zal zich inspannen om de Dienst te leveren binnen dertig dagen na totstandkoming van de Overeenkomst (zie artikel 3.2). Online is daarbij echter mede afhankelijk van derden, zodat deze termijn alleen als indicatie kan gelden.


 


Het is heel normaal dat er op een adsl-verbinding een levertijd zit van ca. vier weken. Nog even geduld oefenen dus ...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Wi
Wim-Bart - Sep 19, 2024 om 14:45
Computers & telefonie

Delta kabel wil niet opleveren terwijl buren al maanden Delta hebben

Gechte,

2,5 jaar geleden is de kogel door de kerk en krijgen we Delta Kabel in Vianen. Na de nodige hobbels is onze wijk een paar maanden geleden opgeleverd.

Nu was er bij de oplevering van mijn adres iets fout gegaan, geen licht in de kabel of zo iets, maar daar is een monteur voor langs geweest. En boel (Volgens Circet) netjes afgemeld op 22 juli.

Afijn een week ... Lees meer

Du
Duifje123 - Sep 15, 2024 om 19:00
Geldzaken & recht

BKR registratie

Hi!

Mijn vader heeft een BKR registratie lopend, met een bedrag van 0 euro. Een codering A2 staat hierbij. Dit vinden wij best wel gek. Aangezien het een schuld uit 2008 zou betreffen. In de tussentijd heeft hij onder bewind gestaan en in de WSNP gezeten. Een eventuele schuldenlijst kan ik opvragen bij de bewindvoerder aangezien zij claimen gegevens 7 jaar te bewaren. 

Echte ... Lees meer