door wiandra Aug 22, 2011 om 10:51
Computers & telefonie

Bellen

het is maandagmorgen 22-8-2011 van af
10 uur aan het bellen met de kpn winkel te winschoten
0900-0244 ik wilde vragen of ze open waren om een nieuwe tel te kopen .ben een uur aan het bellen .en als antwoord krijg ik steeds te horen deze tel kost u 10 cent per minuut en alle medewerksters zijn momenteel in gesprek, blijft u aan de lijn u word zo spoedig mogelijk geholpen.
en ik ging even googelen tot mijn grote verbazing zag ik en vroeg de openings tijden van winschoten stond niet vermeld bij hun tel adres dat de openingtijd vandaag 22-8-2011 om 13 uur was .dus zo hebben ze gratis een uur lang 10 centjes van mij te pakken , is dat de boel niet oplichten?

648 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ehm, sorry hoor, maar wie gaat er nou een uur lang 10 cent per minuut betalen om de openingstijd te weten te komen? Even googlen kwam ik (eerste hit op de zoekterm "kpn winkel winschoten") op deze site. Staat duidelijk dat ze pas open zijn vanaf 1300.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

En bovendien (zie ik net), kun je via de site van kpn ook gewoon de openingstijden opzoeken. Even klikken op het woordje "openingstijden" nadat je Winschoten hebt invuld in het formulier "Waar vind je een KPN winkel" en voila.

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 11:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

KPN zit niet te wachten op inkomsten uit dat 0900 nummer (die zijn immers bijna nihil). Men heeft liever dat je dingen opzoekt op internet, dat is veel goedkoper voor ze. Het zal mij niet verbazen dat ze daarvoor een 0900 nummer hebben gekozen (waarom zou je immers naar een betaald nummer gaan bellen als de informatie gratis via internet is te vinden?).

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

U belt de winkel en bent dus kosten verschuldigd voor dit gesprek .

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 12:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik zocht gewoon even het nummer van hun winkel en die belde ik, verder nergens aan gedacht als hun zeggen alle medwerksters zijn in gesprek dan neem ik aan dat hij open is en dat er personeel is toch ? bel je naar groningen die zeggen wel dat ze niet open zijn .

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

U belt naar KPN zelf. Niet naar de winkel in Winschoten. De nrs van winkels zelf wordt zelden tot nooit vrijgegeven. Dus wat u zegt,

wiandra schreef op maandag 22 aug 2011, 12:03: ik zocht gewoon even het nummer van hun winkel en die belde ik, verder nergens aan gedacht als hun zeggen alle medwerksters zijn in gesprek dan neem ik aan dat hij open is en dat er personeel is toch ?
gaat helaas niet op, u heeft niet naar de winkel zelf gebeld

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sowieso is het niet verstandig om bij KPN klant te worden, maar dit komt dan weer overeen met de 'vraag' hier ;-)

ve
door verwijderd - Aug 22, 2011 om 13:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik neem aan dat het erbij ingeschoten is het goede bandje met informatie omtrent openingstijden e.d. erop te zetten. Soms hapert die switch in het week-end.