je
door jennekebrink Mar 12, 2008 om 15:36
Computers & telefonie

Ben ik nou gek???

wij hadden een abonnement bij kpn en planet, internet+bellen. zij maakten zo'n zooitje van rekeningen dat we besloten om daar op te zeggen en naar tele2 over te stappen. zij hadden een leuke actie waar je een laptop bij je abonnement zou krijgen.


wij hebben dit in september aangevraagd en omdat wij een zwaardere uitvoering van de laptop wouden hebben moesten we 200 euro bijbetalen.


na bijna een half jaar 'strijden' met kpn zijn we daar weg, maar het begint bij tele2 gewoon weer. onze bestelling loopt steeds vast en als ze zeggen dat ze binnen een week terugbellen dan duurt dat drie weken. ik ben er zo klaar mee. als gewone consument ben je gewoon niet belangrijk!


ik heb nu uiteindelijk na een half jaar wachten, bellen en vooral niet boos worden de handdoek maar in de ring gegooid. dus geen laptop, maar ook geen internet en ook geen telefoonaansluiting.


kun je als consument ergens een klacht indienen?


de klant is toch koning?


jenneke

441 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

NatureTravel
door NatureTravel - Mar 14, 2008 om 22:04
646 Antwoorden / 8 Vragen
0

Er zijn al zóveel klachten over Tele2, dat ik echt niet kan begrijpen dat mensen nu nog een abonnement bij dit bedrijf afsluiten.


Ga naar een goede provider, eentje die snapt waar je een Internet abonnement voor afsluit: Om te Internetten.


Kijk bijvoorbeeld eens naar XS4ALL. Hand op mijn hart, zélden een probleem en al helemaal niet als het om fakturen gaat. Het is wellicht een paar Euro's duurder en je krijgt er géén gratis laptop bij (wel een Fritz!Box trouwens) maar je krijgt een verbinding die het in 99,9% van de gevallen doet.

de
door dedee - Mar 25, 2008 om 21:53
9 Antwoorden / 7 Vragen
0

Hey,

Ik denk dat we als consument met z'n allen gek worden van de warboel bij instanties en ook bedrijven. Het lijkt net of we maar een nummertje zijn.

er werd u het advies gegeven om naar xs4all te gaan, maar dat is gewoon hetzelfde bedrijf als planet. Het is allemaal KPN. De een heeft er goede ervaringen mee de ander een slechte. Wat dat betreft moet je het maar ne treffen.

Er is tot nu toe geen enkele leverancier die zijn werk foutloos doet. Over tele2 gesproken. Ik heb in een callcenter gewerkt waar onder ander ook tele2 aan de man werd gebracht. Als verkoopster van een ander product heb ik zo de ins en outs gehoord van Tele2, als verkoopster heb je alle lijsten onder je neus waar precies op staat hoeveel mensen nou echt kwijt kunnen zijn en zijn alle leverancies naast elkaar gezet. het klopt dat het vaak niks scheelt of het nu of telefonie/internet/energie/tv of wat dan ook gaat. het gaat altijd om tijdelijke kortingen die je achteraf altijd terugbetaald, zo dus ook die laptop. Ik de vergelijkkingslijst gezien waar dus ook die laptop aan werd geboden ( ik weet alleen niet of dit ook telefonisch werd gedaan) en u bent het alleen aan het afbetalen in de tijd dat u bij TELE2 zit.

Goedkoop is vaak duurkoop ook wat leveranciers betreft van wat dan ook. Dus aan iedereen als je ergens goed zit en nergens problemen mee hebt blijf dan zitten waar je zit. Ook al lijkt die ander nog goedkoper. misschien gaat u een paar tientjes minder betalen maar is het het waard om al die romslomp in te gaan?

Bij u was het het geval dat u bij beide niet goed zat. Ik zou zeggen probeer het nog eens bij KPN of Tele2 of welke andere aanbieder er bij u mogelijk is.
Laat u net verleiden door een laptop, Ipod of dan ook, als het er dan toevallig bij zit is dan mooi meegenomen.

U blijft tenslotte WEL koning en laat u niks anders wijs maken.

Gr Dedee



mn
door mneeke - Mar 25, 2008 om 22:32
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik heb sinds 10 januari ADSLlite van XS4ALL xs4allOnly om precies te zijn, dus zonder KPN. Ik heb het vaste telefoonabonnement van KPN dan ook opgezegd, en ik ben hier heel tevreden mee.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer