annemarie76
door annemarie76 Aug 5, 2011 om 18:42
Computers & telefonie

Ben ik nu de klos.... oplichting?

Pff.. op 17 juli al contact gehad met de verkoper van een bepaald Tupperware artikel...
en nog steeds dat artikel niet in mijn bezit..

Betaling was binnen een paar dagen op de rekening.. Is ze een paar dagen weg geweest... Daarna zou ze t versturen..
Afgelopen zaterdag was t op t agentschap blijven liggen.. Daar had ze bericht van gekregen ( .. Vreemd... in mijn ogen....) Maar goed.. dan maandag maar mee... maar inmiddels is t vrijdag en ik heb nog niks...

Al tot 2 keer toe om t track&trace gevraagd.. maar geen reactie op mn mail.. Ben er wel vrij zeker van dat die wel gelezen zijn...

Wat kan ik nu t beste doen? (
Lullige is... ze is eigenlijk ook nog een collega.. ( Tupperware demonstratrice..)

2009 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 5, 2011 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo annemarie76,

.....ze is eigenlijk ook nog een collega.. ( Tupperware demonstratrice..).....

Zou dus even geduld hebben.
Zal best wel voor elkaar komen.

tdehond
door tdehond - Aug 5, 2011 om 19:25
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Tupperware contact:
klik hier

Dit lijkt mij een goede plaats om te vragen hoe het zit met de levering van een reeds betaald tupperware artikel aan .......

sa
door sannytupper - Aug 5, 2011 om 20:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Annemarie,

het zou extra vervelend zijn wanneer jij niks meer te horen krijgt maar verwacht niet dat dit zal gebeuren. Wanneer het een collega demonstratrice is, waarom zou het bestelde artikel dan verzonden moeten worden?

Bij ons in de Unit (distributeursschap) zien wij elkaar wekelijks of zeer regelmatig en wanneer wij onderling iets regelen komt dat altijd goed! Mocht jij er toch niet uitkomen met jouw collega demonstratrice (wat ik nogmaals niet verwacht), dan zou je bij je manager kunnen aankloppen of uiteindelijk bij je distributeur.

Succes en ik verwacht (hoop het echt) dat het goed komt!

Groejtes, Sanny 4 Tupperware

sw
door swat1500 - Aug 6, 2011 om 00:44
3805 Antwoorden / 0 Vragen

Het enkele feit dat iemand een aangegane overeenkomst niet nakomt of niet na lijkt te komen is nog geen oplichting.

Als iemand zijn deel van de overeenkomst niet nakomt dan zult u nakoming dienen te vorderen (al dan niet via de rechter) danwel de overeenkomst ontbinden en uw geld terug eisen (al dan niet via de rechter).

nb
door nbw - Aug 6, 2011 om 02:15
521 Antwoorden / 24 Vragen

Heb nooit begrepen wat het succes van tupperware is. In basis is het vermeende vrienden en kennissen overhalen tot kopen van duur plastic onder het genot van een drankje en hapje met eigen gewin als bijkomstigheid. Leg het me uit.

annemarie76
door annemarie76 - Aug 6, 2011 om 06:57
9 Antwoorden / 3 Vragen

@ Sannytupper... Het gaat om een tartelette die zij dubbel in de tas heeft en ik niet.. Ik ben zelf in week 27 pas begonnen.

Ik vermoed dat zij nog niet heel veel langer bezig is..

Aan een niet-tup-collega gaan de spullen via TNT..

Wat ik uit een mail begreep is het verstuurd, althans naar een agentschap gebracht voor verzending.. en zou t maandag daar weg gaan..

Maar wat een kleine moeite om de ontvangen na verzending even t track&trace nummer te geven...

Ik wist ook niet dat het via de units handig is om spullen uit te wisselen hoor.. Daarvoor draai ik net te kort mee.. ( Zo zijn er nog wel meer dingen die ik nog niet helemaal begrijp, maar dat komt nog wel..)

Gr. Annemarie

bosbess
door bosbess - Aug 6, 2011 om 07:13
354 Antwoorden / 40 Vragen

Annemarie, wat ik niet helemaal begrijp is dat als je nog maar net bij een organisatie werkt en nog lang niet alles weet en begrijpt, je meteen op deze site je ongenoegen gaat zitten spuien met een bepaalde gang van zaken. En dan ook nog "oplichting" roepen in verband met een collega.

Had je niet gewoon intern aan de bel kunnen trekken en daar op een normale manier de vraag kunnen stellen? In plaats daarvan doe je je hier eerst voor als een gewone klant die iets heeft besteld en langzamerhand komt de echte aap uit de mouw.

Zacht gezegd vind ik dat merkwaardig.

annemarie76
door annemarie76 - Aug 6, 2011 om 07:28
9 Antwoorden / 3 Vragen

@ bosbes..

Nu zijn we toevallig ( aanbieder en ik) collega's maar als particulier is het toch ook raar als je rond 20 juli de betaling al hebt voldaan, en dan op 5 aug. nog niets ontvangen hebt, terwijl het te verzenden product op maandag ervoor al vanaf t agentschap verzonden zou worden...

Ook dat de supermarkt waar t agentschap inzit haar bericht doet van dat t pakket was blijven liggen vind ik vreemd..

Op twee keer toe mijn vraag om t T&T nummer geen enkele reactie.. Maar ik zie wel activiteiten op hyves.. Dus lijkt t mij dat je naast je hyves ook je email even checkt.. Kleine moeite om even die code door te mailen..

Ik heb er zo'n " onderbuik gevoel" bij... niet prettig..
Misschien komt er nog wat.. maar heb er een hard hoofd in... en ja.. dan vind ik t naar opliching rieken.... ( Tis ook een vraag die ik stel he...)

Ik ben eigenlijk ook een gewone klant die een artikel koopt... Het gaat niet om een "gewone" verkoop via Tupperware.. Dan bestel ik dat immers zelf wel... Maar zo zou ik iets voordeliger aan t product kunnen komen dan wanneer zelf te bestellen...

Als ik iets via marktplaat koop, is het al geen gewone bestelling... Misschien was t handiger geweest om dat er ff bij te zetten.. Nou ja.. nu alsnog...

nogmaals... t gaat dus niet om een normale bestelling..

Ik denk dat zij ook niet op de hoogte is van een mogelijkheid om t via via ( netwerk collega-demo's) spullen uit te wisselen... en ja.. dan is via TNT een prima oplossing.. toch?

tdehond
door tdehond - Aug 6, 2011 om 09:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=annemarie76 schreef op zaterdag 6 aug 2011, 07:28]@ bosbes..

Nu zijn we toevallig ( aanbieder en ik) collega's

Ik denk dat zij ook niet op de hoogte is van een mogelijkheid om t via via ( netwerk collega-demo's) spullen uit te wisselen... en ja.. dan is via TNT een prima oplossing.. toch?

Juist daarom was het m.i. discreter geweest om hierover een vraag te stellen op eerder vermelde site.

Nu krijgt de geïnteresseerde consument toch een bedenkelijke indruk van Tupperware.
Immers, als al aan elkaar niet geleverd wordt, hoe durf je dan als consument hier nog iets bij af te nemen?

sa
door sannytupper - Aug 6, 2011 om 09:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hi Annemarie,

begrijp jou helemaal en degene die een reactie geven ook! Mail mij anders via sandrak.tupperware@gmail.com dan hoor ik achter de schermen wel waar jij werkt (voor welke distributeur etc) en wellicht is het heel makkelijk intern op te lossen.

Laat maar van jou horen!

Groetjes, Sanny 4 Tupperware (Den Haag)