![annemarie76](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4805646.annemarie-plaatje.jpg)
Ben ik nu de klos.... oplichting?
Pff.. op 17 juli al contact gehad met de verkoper van een bepaald Tupperware artikel...
en nog steeds dat artikel niet in mijn bezit..
Betaling was binnen een paar dagen op de rekening.. Is ze een paar dagen weg geweest... Daarna zou ze t versturen..
Afgelopen zaterdag was t op t agentschap blijven liggen.. Daar had ze bericht van gekregen ( .. Vreemd... in mijn ogen....) Maar goed.. dan maandag maar mee... maar inmiddels is t vrijdag en ik heb nog niks...
Al tot 2 keer toe om t track&trace gevraagd.. maar geen reactie op mn mail.. Ben er wel vrij zeker van dat die wel gelezen zijn...
Wat kan ik nu t beste doen? (
Lullige is... ze is eigenlijk ook nog een collega.. ( Tupperware demonstratrice..)
Hallo Annemarie,
het zou extra vervelend zijn wanneer jij niks meer te horen krijgt maar verwacht niet dat dit zal gebeuren. Wanneer het een collega demonstratrice is, waarom zou het bestelde artikel dan verzonden moeten worden?
Bij ons in de Unit (distributeursschap) zien wij elkaar wekelijks of zeer regelmatig en wanneer wij onderling iets regelen komt dat altijd goed! Mocht jij er toch niet uitkomen met jouw collega demonstratrice (wat ik nogmaals niet verwacht), dan zou je bij je manager kunnen aankloppen of uiteindelijk bij je distributeur.
Succes en ik verwacht (hoop het echt) dat het goed komt!
Groejtes, Sanny 4 Tupperware
Het enkele feit dat iemand een aangegane overeenkomst niet nakomt of niet na lijkt te komen is nog geen oplichting.
Als iemand zijn deel van de overeenkomst niet nakomt dan zult u nakoming dienen te vorderen (al dan niet via de rechter) danwel de overeenkomst ontbinden en uw geld terug eisen (al dan niet via de rechter).
Heb nooit begrepen wat het succes van tupperware is. In basis is het vermeende vrienden en kennissen overhalen tot kopen van duur plastic onder het genot van een drankje en hapje met eigen gewin als bijkomstigheid. Leg het me uit.
![annemarie76](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4805646.annemarie-plaatje.jpg)
@ Sannytupper... Het gaat om een tartelette die zij dubbel in de tas heeft en ik niet.. Ik ben zelf in week 27 pas begonnen.
Ik vermoed dat zij nog niet heel veel langer bezig is..
Aan een niet-tup-collega gaan de spullen via TNT..
Wat ik uit een mail begreep is het verstuurd, althans naar een agentschap gebracht voor verzending.. en zou t maandag daar weg gaan..
Maar wat een kleine moeite om de ontvangen na verzending even t track&trace nummer te geven...
Ik wist ook niet dat het via de units handig is om spullen uit te wisselen hoor.. Daarvoor draai ik net te kort mee.. ( Zo zijn er nog wel meer dingen die ik nog niet helemaal begrijp, maar dat komt nog wel..)
Gr. Annemarie
![bosbess](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/51258.Vogel Bosbess.gif)
Annemarie, wat ik niet helemaal begrijp is dat als je nog maar net bij een organisatie werkt en nog lang niet alles weet en begrijpt, je meteen op deze site je ongenoegen gaat zitten spuien met een bepaalde gang van zaken. En dan ook nog "oplichting" roepen in verband met een collega.
Had je niet gewoon intern aan de bel kunnen trekken en daar op een normale manier de vraag kunnen stellen? In plaats daarvan doe je je hier eerst voor als een gewone klant die iets heeft besteld en langzamerhand komt de echte aap uit de mouw.
Zacht gezegd vind ik dat merkwaardig.
![annemarie76](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4805646.annemarie-plaatje.jpg)
@ bosbes..
Nu zijn we toevallig ( aanbieder en ik) collega's maar als particulier is het toch ook raar als je rond 20 juli de betaling al hebt voldaan, en dan op 5 aug. nog niets ontvangen hebt, terwijl het te verzenden product op maandag ervoor al vanaf t agentschap verzonden zou worden...
Ook dat de supermarkt waar t agentschap inzit haar bericht doet van dat t pakket was blijven liggen vind ik vreemd..
Op twee keer toe mijn vraag om t T&T nummer geen enkele reactie.. Maar ik zie wel activiteiten op hyves.. Dus lijkt t mij dat je naast je hyves ook je email even checkt.. Kleine moeite om even die code door te mailen..
Ik heb er zo'n " onderbuik gevoel" bij... niet prettig..
Misschien komt er nog wat.. maar heb er een hard hoofd in... en ja.. dan vind ik t naar opliching rieken.... ( Tis ook een vraag die ik stel he...)
Ik ben eigenlijk ook een gewone klant die een artikel koopt... Het gaat niet om een "gewone" verkoop via Tupperware.. Dan bestel ik dat immers zelf wel... Maar zo zou ik iets voordeliger aan t product kunnen komen dan wanneer zelf te bestellen...
Als ik iets via marktplaat koop, is het al geen gewone bestelling... Misschien was t handiger geweest om dat er ff bij te zetten.. Nou ja.. nu alsnog...
nogmaals... t gaat dus niet om een normale bestelling..
Ik denk dat zij ook niet op de hoogte is van een mogelijkheid om t via via ( netwerk collega-demo's) spullen uit te wisselen... en ja.. dan is via TNT een prima oplossing.. toch?
![tdehond](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/profile/4000523.tattoo hond.jpg)
[quote=annemarie76 schreef op zaterdag 6 aug 2011, 07:28]@ bosbes..
Nu zijn we toevallig ( aanbieder en ik) collega's
Ik denk dat zij ook niet op de hoogte is van een mogelijkheid om t via via ( netwerk collega-demo's) spullen uit te wisselen... en ja.. dan is via TNT een prima oplossing.. toch?
Juist daarom was het m.i. discreter geweest om hierover een vraag te stellen op eerder vermelde site.
Nu krijgt de geïnteresseerde consument toch een bedenkelijke indruk van Tupperware.
Immers, als al aan elkaar niet geleverd wordt, hoe durf je dan als consument hier nog iets bij af te nemen?
Hi Annemarie,
begrijp jou helemaal en degene die een reactie geven ook! Mail mij anders via sandrak.tupperware@gmail.com dan hoor ik achter de schermen wel waar jij werkt (voor welke distributeur etc) en wellicht is het heel makkelijk intern op te lossen.
Laat maar van jou horen!
Groetjes, Sanny 4 Tupperware (Den Haag)
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?
In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer
Is <a href="//freedom24.com" target="_blank">www.freedom24.com</a> veilig geld platvorm?
Ik zou graag 1 spaarrekening/ Diposito openen bij Freedom24. Is de website en app veilig? Garantie is 20.000 euro en met partner 40.000 euro. klopt dit? Geloof dat het eu deel in Cyprus gevestigd is. Geen bronbelasting? Zijn er nog haken en ogen aan dit platvorm? Lees meer
![holiday](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/29110432788c2b91779366df580b16ced5e1151a8397064bcf007107b41c8fd7.png)
![Hutson wesite zijn oplichters](https://kassa-static.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/uploads/question/55b18da496a2576f8b9ff913076fe019ec84a170.jpg)
Hutson wesite zijn oplichters
Hutson laat een filmpje zien op FaceBook en als je dan op bestellen drukt, kom je op hun website terecht en daar laten ze een op het eerste gezicht het zelfde product zien, maar dit blijkt een ander product te zijn met minder toepassingen en veel kleiner.
Als je daar over gaat klagen, dan zeggen ze dat het voldoet aan de gegevens op hun site, maar lang niet met de gegevens van het reclame fil
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
![doetinchem](https://mijn.bnnvara.nl/avatar/5049b064676200ec5c676cba3ed97353b229d8007e1890de470cc0b5215d9cdc.png)
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer