Ben mobiel gestopt? prepaid
een tijd geleden kreeg ik een sms van Ben dat ze stoppen met Prepaid en dat ik mijn tegoed van ca 37 euro maar even voor 28 juni op wil maken.
ik bel niet veel maar nu is het beltegoed weg in de zak van Ben (onderdeel van T-Mobile)
kan dit zomaar, zo kort van tevoren aangeven dat Ben prepaid verdwijnt en binnen 2 maanden is je tegoed van 37 euro verdwenen.
Ben verkoopt wel nog andere abn vormen.
ik vraag me af of dit zo maar kan, hoeveel geld hebben ze zo ingepikt van mensen die nog tegoed hadden en dit niet opgemaakt hebben voor 28 juni.
wie moet je onnodig bellen om het tegoed op te maken.
waardeloze aanbieder waar ik iedereen zou aan raden er niet met in zee te gaan.
Onderstaande staat op de site, kwestie van goed lezen. Je bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je gebruik maakt van hun aanbod.
Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand.
Daarvoor krijg je:
Normaal Extra (12 maanden) Totaal
50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS
De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt.
[quote=moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:19]Onderstaande staat op de site, kwestie van go bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je
Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand.
Daarvoor krijg je:
Normaal Extra (12 maanden) Totaal
50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS
De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt.
[quote=moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 21:19]Onderstaande staat op de site, kwestie van goed lezen. Je bent niets kwijt, waarschijnlijk goedkoper uit als je gebruik maakt van hun aanbod.
Per 28 juni 2013 is het niet meer mogelijk om je Ben vrij prepaid simkaart te gebruiken. Ik kan me voorstellen dat je je nummer wilt behouden en uiteraard wil ik graag dat je bij Ben blijft. Daarom heb ik speciaal voor Ben vrij prepaid klanten een mooi aanbod, waarbij je abonnement maandelijks opzegbaar is. Dit is nog mogelijk tot 27 juli aanstaande. Als Ben vrij prepaid klant kun je eenvoudig overstappen naar Ben zuinig met behoud van je huidige mobiele nummer voor slechts €2,99 per maand.
Daarvoor krijg je:
Normaal Extra (12 maanden) Totaal
50 min./SMS 10 min./SMS 60 min./SMS = 5 ct per min./SMS
Ik wil geen abonnement, maar prepaid.
Dit kan nu niet meer en dus zijn mijn 37 euro weg.
Ik voel me opgelicht door Ben.
Kijk eens in de voorwaarden hhoudbaarheid beltegoed .
De eenmalige aansluitkosten van € 15,24 krijg je terug op je eerste Ben zuinig factuur. Eventueel beltegoed dat je nog over had op 27 juni wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar dus je bent nog steeds vrij om te gaan wanneer je wilt.
[quote=moeder56 schreef op maandag 1 jul 2013, 22:31]Wat is hier de bedoeling van ????
Volgens mij is Don45 het 3x met u eens.
Vr. gr. sjoppie
Ik wilde graag bij Tele2 naar een ander soort prepaid overgaan maar raak dan al mijn tegoed kwijt.
Zeiden ze bel dan maar eerst je tegoed op en stap dan maar over.
Je begrijpt dat ik , als ik mijn tegoed op heb gekregen, naar een andere provider ga overstappen.
Goede klantenservice bij Tele2? Vergeet het maar.
Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.
[quote=jokesk schreef op woensdag 3 jul 2013, 18:17]
Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.
Wil je dan geen prepaid meer?
[quote=zoekster schreef op woensdag 3 jul 2013, 20:05][quote=jokesk schreef op woensdag 3 jul 2013, 18:17]
Misschien dat ik dan maar beter Ben kan gaan gebruiken. Maar.... moet ik daar ook in het buitenland mee kunnen bellen.
Wil je dan geen prepaid meer?
Ik wil wel nog mijn Prepaid behouden maar dan met internet uitbreiden. Buitenland bellen heb ik al maar wordt , raar genoeg, van onze 'vaste verbinding' Tele2nota afgehaald zodat mijn prepaid tegoed, door in het buitenland bellen, ook niet slinkt. :(
Volgens de service van Tele2 kan ik met het uitbreiden alleen een ander soort Tele2-prepaid pakket (ik bel nog geen €20 per jaar) met verlies van mijn tegoed die, door het verplicht opwaarderen aardig groot (meer dan €96) is maar dan, gek genoeg, volgens de medewerker ook nog mijn telefoonnummer.
Het advies van hun ; "dan bel je toch eerst 'even' alles op" en dan ook het verlies van je tel.nr. die ik al 15 jaar heb stuurt me dan toch t.z.t. naar een andere provider.
@jokesk
Maar als je weer prepaid wilt kun je niet overstappen naar Ben, daar gaat deze topic over, dat Ben stopt met prepaid.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer