Ben stuurt onterechte rekening
Ben heeft een computerstoring gehad en klanten die internet geblokkeerd hadden krijgen nu een rekening van internet gebruik. Als je er over belt word je onbeschoft te woord gestaan en wordt er zelfs de telefoon erop gegooid. Geld wordt gewoon van je rekening geschreven. 5 keer moeten bellen en dan krijg je uiteindelijk te horen dat je de volgende maand terug moet bellen. Te gek voor woorden. Wij zijn klant geen personeel. En dan gaan ze niet over tot terug betalen, nee ze willen het dan verrekenen met de volgende factuur.
Van Ben geen bericht dat er een computerstoring was geweest. Geen vergoeding van de telefoonkosten. Niets van dit alles. Gewoon drie maanden je geld houden. Schandalig!
Dus let op als je internet geblokkeerd hebt bij Ben, dan is dit niet meer zo en moet je er zelf achteraan om je geld terug te krijgen. Wat een slechte service.
Dat kunt u toch zelf op uw gsm uitschakelen?
Lees uw gebruiksaanwijzing maar eens goed door en lees eventueel ook nog dit door: https://www.consumentenbond.nl/smartphone/mobiel-internet-dataverbruik
Installeer een datateller app op uw gsm en stel daarop een plafond in. U kunt dan zelf het gebruik bijhouden en in de hand houden.
Als je - zoals je schrijft - internetgebruik hebt geblokkeerd/uitgeschakeld en ze sturen voor internetgebruik toch een rekening dan klopt dat natuurlijk niet. Het afgeschreven bedrag zou ik dan storneren.
Maar als ze aangeven dat ze het verrekenen met de volgende nota dan lijkt het me toch ook niet zo'n probleem. Zal toch niet om een groot bedrag gaan naar ik aanneem.
Wanneer een bedrijf met zoveel klanten een storing heeft, zullen de webcaremedewerkers al snel in de stress schieten ...... even pas op de plaats ..... doorademen ..... dagje of een week wachten en daarna de draad weer oppakken, geldt in dat soort gevallen voor zowel de klant als óók de leverancier. Beter is eerst een e-mail te sturen die later wanneer de eerste golf voorbij is bewerkt kan worden.
Ja een storing kan altijd voor komen, hoe lang is die storing geweest? Als ik uw verhaal lees zou dat dagen achtereen geweest moeten zijn. Verder maak ik uit uw verhaal op dat u uw internet zelf geblokkeerd zou hebben maar neem aan dat u tijdens de storing geen internet kon gebruiken. Denk dat het allemaal wel meevalt en u zich meer druk maakt over de klantenservice dan over de storing. En vaak is het maar net hoe je die mensen aanspreekt.
Wie eist sie bewijst! Niet betalen zou mijn motto zijn, tot ziens bij de kantonrechter.
BEN is na de contractperiode geen provider meer voor je telefoon?
@1953, ga weg!
@1953, stomme opmerking van een nog dommer persoon. Wij noemen dat luizenstreken.
@Diumenge & @Gerbera: neem het voortouw en ga zelf hier weg, deactiveren, dan kunnen jullie geen onzin meer uitkramen. "Wij"?! Sprak voor jezelf meelopertje.
Ga weg!
Blijf toch die 'luis-in-de-pels'!
"Status: Niet actief", Haha, toch geen luis-in-de-pels.
'Als je er over belt word je onbeschoft te woord gestaan en wordt er zelfs de telefoon erop gegooid.' Dat zal heus niet voor niets zijn. Hoe waren uw houding en gedrag tijdens het gesprek?
Daarom dus altijd mobiel internet op het toestel uitzetten. Als het ergens anders wordt ingesteld heb je er zelf geen controle over.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer