ni
door nitwitje Nov 29, 2015 om 17:28
Computers & telefonie

bericht van provider

IK weet niet hoe ik dit weg krijg Kunt u mij helpen , ik ben een complete nitwit sorry. ik heb een mailtje doorgezonden naar een kennis je maar::!!!

Mijn PC zegt: Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor 1940Bot@quicknet.nl.
Moet ik Ziggo bellen , mijn provider??

Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Recipient e-mail address invalid / Ontvanger e-mail adres bestaat niet
Server: 'smtp.ziggo.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee

2017 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

aurora1
door aurora1 - Nov 29, 2015 om 17:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ik zou eerst maar eens bij die kennis controleren of het mailadres dat u heeft (nog) wel klopt. U krijgt immers de melding dat dat adres niet bestaat.

reflecs
door reflecs - Nov 29, 2015 om 18:04
1859 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als het e-mailadres inderdaad niet klopt en de melding blijft, zie dan hier: klik

Cookies
door Cookies - Nov 29, 2015 om 18:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Hopelijk bestaat het e-mailadres inderdaad niet meer. Zou er zelf bepaald niet vrolijk van worden als iemand mijn e-mailadres even op het web gooit.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 30, 2015 om 09:20
7195 Antwoorden / 3 Vragen
0

Hallo Nitwitje,
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
https://www.ziggo.nl/ klantenservice/ inter... Proxy Markeer
De algemene IMAP e-mailserverinstellingen gelden voor alle e-mailadressen met @ziggo.nl, @quicknet.nl, @home.nl, @casema.nl, @upcmail.nl, @chello.nl

Dit zou ingevoerd moeten worden: KLIK

ph
door philip36 - Nov 30, 2015 om 11:19
2275 Antwoorden / 4 Vragen
0

Als het eerst wel goed ging en nu fout verwacht je dat het email adres fout is.
Echter bij de email instellingen van Ziggo staat dat voor uitgaande mails de poort 587 moet zij en niet 20.

Dus verander eventueel de instellingen volgens de link van sjoppie@

U moet niet Ziggo bellen maar de instelling van het email account op uw computer veranderen.

Open Windows live mail en klik bovenin op het tabblad accounts.
Klik dan op eigenschappen en in het venster wat verschijnt op geavanceerd.
U kunt daar de poort voor de uitgaande mail veranderen in 587.
Kijk ook meteen of andere instellingen goed zijn.
Klik daarna op toepassen en OK

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 30, 2015 om 12:03
7195 Antwoorden / 3 Vragen
0

@Nitwitje,
U zou eens een mail naar de ontvanger kunnen sturen met de uitgang @ziggo.nl i.p.v. @qquicknet.nl.

akkerdistel
door akkerdistel - Nov 30, 2015 om 15:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen
0

Er is een fout opgetreden bij het verzenden van e-mail. De mailserver antwoordde:
Recipient e-mail address invalid / Ontvanger e-mail adres bestaat niet.
Controleer de berichtontvanger ‘*knip*’ en probeer het opnieuw.


Mailadres bestaat dus niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Va
Vandamenel - Apr 29, 2024 om 13:31
Winkels & webshops
ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

ICI paris webwinkel/postnl is mijn retour kwijt

In december 2023 heb ik een bestelling geplaatst en een week later geretourneerd. Netjes afgegeven bij het plaatselijke postkantoor binnen de retour termijn, met het label dat je kunt downloaden op hun website.

Het pakket is echter kwijt geraakt, vandaag de dag staat de informatie nogsteeds op 'bezorgtijd onbekend'. Na talloze mailtjes en belletjes weigert ici Paris mij te helpen. Ook n ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer