kn
door knar Apr 28, 2006 om 17:02
Computers & telefonie

Bestelsoftware

Als ik van AH de fotobestelsoftware wil downloaden krijg ik steeds de mededeling: " De pagina kan niet weergegeven worden"

ActiveX is ingeschakeld(opmerking AH) en ook het uitschakelen van Norton Internet Security helpt niet.

Wie o wie kan mij helpen!

939 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

De beveiligingsinstellingen van IE moeten even worden bijgesteld.
ga naar tablad extra internetopties en dan naar beveiliging.
Zet hem op normaal.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer onderstaande link eens.

download

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je reactie, maar er komt dezelfde mededeling: deze pagina kan niet etc

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je reactie maar de beveiliging staat en stond op normaal.

Zijn er nog andere mogelijkheden?

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk toch een beveiligingsinstelling, ik denk dan je firewall.
Zet hem eens uit, en probeer het dan.
Ik bedoel de firewall van xp.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of de privacy instelling van je IE.
Misschien worden er geen cookies geaccepteerd

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

De firewall van XP isuitgeschakeld, daar ik de firewll van Norton gebruik. Die uitschakelen helpt ook niet.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 18:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

De cookies worden geaccepteerd.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens het bestand dat je wil downloaden op te slaan.
 of plak deze url in je browser http://www.ah.nl/software/ahFotoservice2.exe

ve
door verwijderd - Apr 28, 2006 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook dat helpt niet. Steeds dezelfde melding: Deze pagina kan niet weergegeven worden.

Ik ben de wanjoop nabij. Waar is redding?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 07:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Probeer eens de instelling van IE terug te zetten in de oude staat.
Ga naar extra geavanceerd en zet hem terug op de standaard waarden.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 09:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het lijkt me sterk dat het aan de instellingen ligt.
Ik gebruik Firefox en daar zit geen ActiveX in en de Cookies heb ik uitgeschakeld, toch kan ik het bestand downloaden.
En bij Internet Explorer heb ik alles op Hoog staan en de Cookies zijn ook uitgeschakeld, toch kan ik het bestand downloaden.

Mijn vraag aan Knar is, kun je wel andere bestanden downloaden?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2006 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je WindowsXP met Service Pack 2 hebt, dan is waarschijnlijk dat de oorzaak.
Krijg je de mededeling: Active-X is geblokkeerd boven in het scherm, net onder het adres?
Dan moet je op de pop-up killer klikken en dan aangeven om Active-X bewerking uit te voeren.
Dan wordt namelijk de bewuste "opslaan als" optie getoont.
Aangezien je de bevestiging via een pop-up krijgt, wordt die in WindowsXP SP2 door SP2
geblokkeerd.

Mijn ervaring is dat dit het probleem en de oplossing is.
Ik hoop dat het verhaal duidelijk genoeg is.

ve
door verwijderd - Apr 30, 2006 om 12:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Binka en Dirck

Ook de standaardwaarden weer instellen helpt niet. Het volgende is ook voor Dirck bestemd daar bij zijn reactie geen reageerkruisje staat.

Andere bestanden( muziek, bank etc) kan ik wel downloaden.

Misschien is dit nog van belang: 2 jaar terug heb ik ook gewerkt met de Ah bestelsoftware. Toen ging alles prima. Na gebruik heb ik het programma weer verwijderd. Kunnen er nog resten van het programma in mijn systeem aanwezig zijn die opnieuw downloaden verhinderen?

ve
door verwijderd - Apr 30, 2006 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste ikbenik

Bedankt voor je reactie.

Ik heb inderdaad WindowsXP met Servicepack 2, maar ik krijg geen mededeling onder het adres inzake ActiveX.

Zodra ik op " download" druk komt razendsnel de pagina "Deze pagina kan niet worden weergegeven".

ve
door verwijderd - Apr 30, 2006 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Komt er ook geen melding: popup geblokkeerd?
Als ik met sp2 werk is dat heel vaak het euvel.
Dan moet je op de geblokkeerde popup melding klikken en de optie tijdelijk de popup toestaan.
Dan wordt de pagina ververst en dan verschijnt het opslaanmenu.
Het komt inderdaad voor als je het opslaan menu niet krijgt, dat je de pagina krijgt
"Deze pagina kan niet worden weergegeven".

Ik hoop dat het duidelijk genoeg is.
Zo niet dan hoor ik het wel.