ya
door yahman Mar 19, 2013 om 22:11
Computers & telefonie

Besturings systeem smartphone

ik ben op zoek naar een nieuw mobiel.
ik ben nokia minded en heb de nokia 808 op het oog deze heeft namelijk een goede camera aan boord want als ik ergens naar toe ga vergeet ik altijd mijn foto toestel deze nokia lijkt de oplossing maar deze draait op symbian en dat schijn een achterhaalt systeem te zijn nokia is nu overgestapt op windows, dus nu mijn vraag kan je net als bij een pc op een smartphone ook een ander besturings systeem zetten,of is er van symbian nog genoeg te uploden?

715 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 19, 2013 om 22:27
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee, een ander besturingssysteem op je telefoon zetten gaat je niet lukken. Op zich is met Symbian niets mis, alleen inderdaad achterhaald en daardoor veel minder apps beschikbaar. Maar als je gewoon wilt bellen en hele goede foto's wilt maken dan is de Nokia 808 Pureview natuurlijk een hele goede keuze.

Heb 'm zelf niet, maar heb wel foto's gezien van de telefoon en die zijn niet mis.

ya
door yahman - Mar 20, 2013 om 21:24
10 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=diumenge schreef op dinsdag 19 mrt 2013, 22:27]Nee, een ander besturingssysteem op je telefoon zetten gaat je niet lukken. Op zich is met Symbian niets mis, alleen inderdaad achterhaald en daardoor veel minder apps beschikbaar. Maar als je gewoon wilt bellen en hele goede foto's wilt maken dan is de Nokia 808 Pureview natuurlijk een hele goede keuze.

Heb 'm zelf niet, maar heb wel foto's gezien van de telefoon en die zijn niet mis.

ya
door yahman - Mar 20, 2013 om 21:33
10 Antwoorden / 7 Vragen

ik was er al bang voor dat het niet zou gaan.
ondanks dat de camera wel goed is denk ik dat ik toch maar ga kijken een smartphone met een bij de tijdse besturing systeem android of windows.
maar bedankt voor je antwoord ik ben weer wat wijzer