ge
door gertv Feb 28, 2008 om 11:17
Computers & telefonie

Betaalde SMS dienst die niet op de telefoon komen

Mijn dochter krijgt sinds een paar weken steeds op dinsdag een serie van 6 of 7 SMS-jes van betaalde SMS diensten (per stuk kosten die SMS-jes € 0,70). Ze ziet ze niet op de telefoon, alleen op het verbruiksoverzicht via Internet. Ze heeft een Simyo prepay telefoon.
Tot op heden is het niet gelukt te achterhalen van welk(e) nummer(s) dit afkomstig is zodat we dit kunnen stopzetten.
Hoe kunnen we deze telfoonterreur stopzetten, want op deze manier iemand van zijn of haar  beltegoed afhelpen is niet legaal vindt ik.


Wie weet hier iets aan te doen ?


Alvast bedankt voor de reactie


Vriendelijk groetend
Gert Vrieling


 

544 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

stacey
door stacey - Feb 28, 2008 om 11:49
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Hoi,


--Ze ziet ze niet op de telefoon, alleen op het verbruiksoverzicht via Internet. ---


Is hier niet te zien welk nummer/dienst het betreft ?


 

stacey
door stacey - Feb 28, 2008 om 12:08
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

Neem anders eens contact op met de provider, die moet weten welke nummers het betreft.

ja
door jagrevar - Feb 28, 2008 om 14:55
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Proberen er op te antwoorden en gewoon het woord stop intoetsen. werkt wel bij sms .altijd proberen .Succes


Groet jagrevar

simyowebcare
door simyowebcare - Apr 6, 2009 om 16:30
5 Antwoorden / 0 Vragen
0

Voor iedereen die kampt met (ongewenste) sms berichten van SMS Diensten:


www.smsdienstenfilter.nl


Hier kan een nummer worden afgemeld voor alle betaalde smsdiensten. Simyo klanten kunnen ook contact opnemen met de Klantenservice (klantenservice @ simyo.nl). Zij zoeken dan voor u uit om welke dienst het gaat - dit is van belang bij het afmelden.


Groet,  Simyo Webcare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer