ar
door arthuros0 May 18, 2005 om 16:15
Computers & telefonie

Betalen voor Intermedia bv Emmen

Ik kreeg vandaag ineens een brief van het bedrijf Intermedia bv

Ik moet ineens 199,95 euro betalen voor iets wat ik helemaal niet eens ken. Na een tijdje op internet gezocht te hebben bleek het een aanbieding te wezen voor iets wat ik niet eens heb aangemeld. Ook is dit een abonnoment voor mensen ouder als 18 jaar. zelf ben ik 17 jaar snap het niet?

Het gaat om een instaweb pakket iets waar ik niet eens voor heb aangemeld

wat moet ik doen?

364 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 11, 2005 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb hetzelfde voor. voeg me toe @ gaetanbaete@hotmail.com ben tevens ook 17

ve
door verwijderd - Aug 11, 2005 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

oud draadje dat nergens op slaat

ve
door verwijderd - Aug 11, 2005 om 19:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Inassen. Lees onderstaand eens door,De diensten van LIS B.V. vallen onder de wet kopen op afstand en daarin is o.a. bepaald dat de ondernemer een schriftelijke bevestiging van de informatie moet geven. De welkomstbrieven die Kassa heeft gezien, verschillen wel wat van elkaar maar uit sommige brieven wordt die informatie totaal niet duidelijk verstrekt dus voer dat ook op. Verder heeft LIS B.V. de opzegprocedure in de algemene voorwaarden een paar keer gewijzigd. Heb je nog een oud exemplaar waarin de opzegtermijn heel anders was dan nu, dan kan je je daar aan houden. Stuur altijd een aangetekende brief met kopieën van die bewijzen. En als je nooit iets hebt aangevraagd bij Livechat4u.com of LIS B.V., stuur dan een aangetekende brief waarin je het bewijs vraagt dat jij dat proefabonnement zou hebben aangevraagd. fred

ve
door verwijderd - Aug 11, 2005 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij ben jij het zoveelste slachtoffer van de beruchte club uit
Emmen. Zij staan ook bekend onder BER, LIS, Livechat4you (of iets
dergelijks).

Zij doen in erotische websites. Je mag een maand gratis gebruik maken
van het onderdeel waarvoor je je - volgens hun - voor aangemeld hebt.
Als je binnen die maand niet opzegt, zit je vast aan een
jaarabonnement. Ze zijn heel moeilijk te bereiken. Staan in geen enkel
telefoonboek onder het mom van: wij zijn een internetbedrijf en doen
alles via het internet. Maar als je geen adres hebt, is het moeilijk op
te zeggen.

Ik heb geen ervaring met hun, maar de volgende aanmaning is
waarschijnlijk al onderweg en daarna wordt meteen een deurwaarder
ingeschakeld. De vraag is alleen; hoe komen ze aan jouw huisadres. Dat
moet ergens ingevuld zijn.

Mogelijk zijn er andere collega's, die je verder advies kunnen geven hoe te handelen met de beruchte club uit Emmen.

Kijk ook eens bij Tros Rader, daar is over deze firma's ook een hoop discussie. Mogelijk staat daar een goeie tip bij.

Vladja