ik
door ikhaatskype Jan 9, 2014 om 19:36
Computers & telefonie

Canaal Digitaal

ik heb nu bijna 6 jaar Canaal Digitaal maar krijg steeds storingen zoals het weg vallen van het beeld en het rebooten van de ontvanger of de ontvanger blijft hangen. heb na de eerste 3 jaar een zogenaamd
nieuwe ontvanger gekregen maar het probleem blijft.
nu ik er vanaf wil sinds nov 2013 bellen ze maar raak of ik geen lid wil blijven.

vandaag kreeg ik zelfs een telefoontje of ik echt geen interesse meer had ik nee krijg je de vraag bent u geen fam. was van Maarten van Rossem die bekent is van het spelletje de slimste mens waarop ik nee antwoorde en hing vervolgens op hoe durven ze dat te vragen schande en dan ook nog anoniem bellen
mijn antwoordapparaat staat aan eens zien of ik dan nog zo iets lomps krijg.

wie heeft er ook last en geen normaal antwoord terug krijgen deel je mening

346 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jan 9, 2014 om 19:38
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=ikhaatskype schreef op donderdag 9 jan 2014, 19:36] ...
vandaag kreeg ik zelfs een telefoontje of ik echt geen interesse meer had ik nee krijg je de vraag bent u geen fam. was van Maarten van Rossem die bekent is van het spelletje de slimste mens waarop ik nee antwoorde en hing vervolgens op hoe durven ze dat te vragen schande en dan ook nog anoniem bellen
... Huh?

ma
door mataraty - Jan 10, 2014 om 06:45
73 Antwoorden / 0 Vragen
0

U bent dus nog lid of heeft u inmiddels al een opzegging gedaan?

Een aantal bedrijven bellen hun klanten na de contractsperiode op om te vragen of ze klant willen blijven en geven dan vaak een aanbieding om de klant weer voor een bepaalde periode te binden. Dat is normaal en als je als klant akkoord gaat met de nieuwe aanbieding zit je dus weer voor een bepaalde periode onder contract. Ga je als klant niet akkoord, dan is de dienst in de regel met een maand opzegtermijn op te zeggen.

Nu wil het ook zo zijn dat wanneer je een opzegging doet een aantal bedrijven hierop reageerd door eerst (soms een aantal keer) contact op te nemen om te kijken of je niet wilt blijven, door de reden van opzegging na te gaan en eventueel te kijken of er niet een bepaalde aanbieding is die kan zorgen dat je toch klant blijft.
Als daarin een interesse vraag gesteld wordt inzake of u toevalllig familie bent van een bepaald persoon is dat geen schande, maar puur interesse van de beller uit of een manier om het gesprek een wat persoonlijke en vrije wending te geven, dit is een redelijk standaard verkoop tactiek.

Uw totale reactie hierop is eerder appart als de vraag ansich.
Ja vaak belt men met een anoniem nummer, maar ze geven aan wie ze zijn en van/voor welke organisatie ze bellen. U weet dus wie en wat u aan de lijn heeft en dan is het in mijn mening niet anoniem bellen meer.

U had ook kunnen aangeven dat u niet van die vraag gedient bent (dat is uw recht, maar maakt de vraag ansich nog geen schande) en dat u inderdaad geen interesse meer hebt in het product.

tijger1
door tijger1 - Jan 10, 2014 om 09:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Als u er vanaf wilt, moet u uw abonnement opzeggen. Veel bedrijven bellen zelf met een afgeschermd nummer, dat is vervelend, maar geen schande.

Als w contract al een tijd loopt, en niet weer pas verlengd is, hebt u een maand opzegtermijn. Dus gewoon bellen, opzeggen en niet op andere praatjes ingaan. Bevestig die opzegging schriftelijk en eis een bevestiging.

Dan kan er niets mis gaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer