ha
door hajek46 Jul 24, 2007 om 16:48
Computers & telefonie

Canal Digitaal verhoogt abonnementsprijs met 25%

Ik heb een set top-box van Canal digitaal. Vorig jaar ging daarvan de prijs omhoog van 29,95 naar 39,95. Nu wordt ik door dat bedrijf alvast gewaarschuwd dat de prijs van 39,95 naar 49,95 gaat. Dat is liefst 25%.

Dat heeft veel weg van willekeur en woeker. Er wordt geschermd met stijgende kosten van commerciële omroepen, maar is dat wel zo?

Welke stappen kunnen tegen dergelijke onredelijke verhogingen worden ondernomen?

261 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 17:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Simpel: geen, het is of betalen of opzeggen, de keus is aan U.

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 17:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn er geen schandpalen waar een dergelijk bedrijf aan genageld kan worden?

ve
door verwijderd - Jul 24, 2007 om 17:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

omdat een bedrijf de prijzen verhoogt ? ( en dit ook nog van te voren netjes aankondigt ? ).

Nergens voor nodig lijkt mij !
De keuze om bij Canal Digitaal een abonnement te nemen al dan niet is volledig vrij. Bevalt het niet, prijs te hoog ?
Ga dan gewoon weg. Niets geen verplichting hoor !

Phinder