delay
door delay Nov 9, 2006 om 14:28
Computers & telefonie

C#.NET

Hallo,

ik heb een vraag over coding, hoe haal ik met behulp van C# een document van het internet en sla het ergens op. Met welk stukje code?

Bedankt,

TK

666 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 15:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Huh? Met een zelfgemaakt stukje code denk ik?
Bedoel je dat mensen hier een C# source kunnen gaan posten?
C# en .NET zijn 2 verschillende dingen (of ik ben verkeerd ingelicht).

ve
door verwijderd - Nov 9, 2006 om 21:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Delay,

Voor een  document op te slaan van internet naar  je Documenten of afbeeldigen heb je geen (coding nodig C#.net) die kun je gewoon selecteren, en dan met je rechtermuis erop klikken dan Kopiëren,  naar  Mijn Documenten of afbeeldingen, of plakken in Word of Exel

ve
door verwijderd - Nov 10, 2006 om 10:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja maar helaas kan ik dat niet in een programma verwerken en C# .NET is volgens mij anders dan C#. Want je hebt ook VB.NET en VB.

Greetx TK

ve
door verwijderd - Nov 12, 2006 om 18:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aannemende dat dit niet het rechter-muisknop verhaal betreft en bijvoorbeeld file-transfer vanuit een programma heb ik hier nog wel een linkje; http://www.kbcafe.com/articles/HowTo.Download.CSharp.pdf

Het zou overigens helpen als het doel van deze aktie wat nader verklaard word, mogelijk dat ik dan meer specifieke info kan geven.
Het kan nu bijvoorbeeld te maken hebben met bestands-synchronisatie in combinatie met backup-doeleinden, maar het kan evengoed een downloadfunktie zijn in de zin van automatische update.

Ter aanvulling; naar wat ik gedacht geleerd te hebben werkt de static void prompt niet uitsluitend in .Net maar ook C# (C Sharp) en eveneens in C++

ve
door verwijderd - Nov 12, 2006 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je een html-pagina bedoeld, kan dit met het HttpWebRequest object.

Zie ook http://www.csharp-station.com/HowTo/HttpWebFetch.aspx