pr
door profijt Apr 28, 2013 om 22:42
Computers & telefonie

Computer kopen

Weet iemand ook waar ik een computer met Windows 7 nog kan kopen.

797 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 28, 2013 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, maar proef ik angst voor Win8? Niet nodig hoor als je Classic Shell installeert, dan werkt 8 hetzelfde als 7. Was eerst ook bang, maar ben nu wel tevreden. Metrostyle scherm sla ik over en gebruik eigenlijk nooit zo'n Win8 app.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2013 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Neem eens een kijkje bij de winkel Coolblue.

ve
door verwijderd - Apr 28, 2013 om 23:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier klikken voor een hele lijst Win7 laptops via kieskeurig.nl

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op zondag 28 apr 2013, 23:06: Nee, maar proef ik angst voor Win8? Niet nodig hoor als je Classic Shell installeert, dan werkt 8 hetzelfde als 7. Was eerst ook bang, maar ben nu wel tevreden. Metrostyle scherm sla ik over en gebruik eigenlijk nooit zo'n Win8 app.

Is dat programma nog steeds in het Engels?

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 09:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wolfgang ik ben er niet bang voor maar ik heb het nodig voor scripten in mails.
Met windows 8 gaat dat niet.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 09:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dank je wel Zwaardvis....... ik heb er al een paar gevonden.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 09:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt natuurlijk altijd een Virtuele PC installeren, ook onder Win8, bijv. het gratis Virtual Box, waarbij je een gast besturingssysteem met alle benodigde programma's kunt laten draaien in een venster. Dat venster kan zelfs full screen, waardoor je niet eens merkt dat het een virtuele PC is. Je hebt alleen een Win7 of XP CD/DVD nodig om het te installeren.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De startknop bij Win 8 komt zeer waarschijnlijk weer terug bij de update naar Win 8.1 Deze wordt einde van de zomer verwacht.

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 10:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alternate in Barendrecht verkoopt ook nog steeds bepaalde modellen computers met Windows 7

ve
door verwijderd - Apr 29, 2013 om 16:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hier in Alkmaar bij de Aldi voor € 199,- !

Is dus nieuw, 3 jaar garantie, slechts 16x16x16 cm (geen CD-DVD-speler), HDMI, WiFi b/g/n, Windows 7, 320 Gb HD, 4 Gb werkgeheugen, incl. toetsenbord en muis

ve
door verwijderd - May 1, 2013 om 09:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de kleinere computerzaak kun je gewoon W7 krijgen als je daar om vraagt, jij geeft maar op wat je in je computer wilt hebben en het komt er in, meer is het niet, maar zaken als o.a. MM verkopen je dit en anders niks, ga maar naar de kleinere computerzaak en het is zo geregeld.

ve
door verwijderd - May 2, 2013 om 10:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - May 2, 2013 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij 4launch.nl zijn er nog genoeg te koop.

www.4launch.nl/shop/Desktop PCs

Waar geen W8 achter staat, wordt geleverd met Windows 7.

ve
door verwijderd - May 2, 2013 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb gisteren een computer met Windows 7 bij Alternate gekocht.
Iedereen bedankt.