henson
door henson Aug 12, 2017 om 12:29
Computers & telefonie

Computer ziet bestanden op mijn Humax 5200C maar kan er niets mee (0x8000000A)

Hallo,

Heb een Humax 5200C decoder/recorder. Kon tot voor kort de  opgenomen bestanden via het draadloze netwerk bekijken/overzetten naar mijn laptop.

Helaas lukt dit nu niet meer, krijg de foutcode 0x8000000A "De gegevens die nodig zijn voor deze bewerking zijn nog niet beschikbaar"

Waarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de laatste windows update en ik ben niet de enige met dit probleem, heb op internetfora nationaal/internationaal dezelfde klachten gelezen, veel geprobeerd,  maar nergens de juiste oplossing gevonden...

Wie heeft wel de goede oplossing?

799 2 Rapporteer

henson
door henson - Aug 12, 2017 om 12:33
338 Antwoorden / 36 Vragen

kreeg vanochtend de mededeling dat de site niet bereikbaar was en heb nogmaals geprobeerd te vraag te plaatsen...
staat er nu 3x op, s.v.p. overtdollige verwijderen....

marita5
door marita5 Aug 12, 2017 om 12:35
11514 Antwoorden / 15 Vragen

@Henson , wij kunnen de vraag niet verwijderen , kan alleen de redactie doen .

marita5
door marita5 - Aug 12, 2017 om 12:35
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Dubbelpost klik hier