wo
door wolfsangel Oct 17, 2005 om 12:50
Computers & telefonie

Contract KPN bij wijziging voorwaarden

Goedemiddag,


Ik heb een flexibel abonnement bij KPN en ik verlengde mijn contract altijd na 1 jaar bij het opnieuw aangaan voor een contractsduur voor 2 jaar. Zo kon ik met regelmaat genieten van een nieuw mobieltje.


Nu wilde ik dit jaar hetzelfde doen en nu blijkt ineens dat KPN de regels heeft gewijzigd en dat je nu pas in de laatste 3 maanden van je lopende contract je contract kan verlengen met een nieuw mobieltje.


Zijn dit geen wijzigingen van de voorwaarden en zoja, je kan toch altijd onder je contract uit als het bedrijf zijn voorwaarden wijzigt ?


Ik hoor graag jullie reactie's


 


 

348 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

pl
door plop1234 - Oct 17, 2005 om 15:02
31 Antwoorden / 1 Vragen
0

Beste Wolfgang, het feit dat je pas in de laatste drie maanden van je contract kan verlengen, is geen wijziging van abonnements voorwaarden. Je zult helaas moeten wachten tot de laatste drie maanden van uw abonnement.


tip: bellen naar klantenservice wil soms nog wel eens helpen, maar dan moet je niet te ver van de drie maanden verwijderd zijn.

gs
door gsmaniac - Oct 17, 2005 om 15:38
8 Antwoorden / 0 Vragen
0

3 maanden van tevoren is inderdaad al lang zo maar ik weet i dat je bij vodafone inderdaad je contract kon opzeggen bij wijzigingen van de voorwaarden of tariefwijzigingen of dat nu nog zo is, en hoe dat bij de kpn is durf ik niet te zeggen.


Overigens zal je dat waarschijnlijk bijna niemand bevestigen

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ho
Houtwerf10 - Sep 21, 2024 om 19:40
Auto & vervoer

OV saldo verlopen card online terugvragen

OV saldo verlopen card online terugvragen lukt van geen kant. Je komt in een cirkel terecht, steeds kom je weer uit aan het begin. Lees meer

Frank Sc
Frank Sc - Dec 28, 2023 om 18:14
Huishouden & energie

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij Eigen

Ik heb een brief van Pluto BV Termination Experts n.a.v. een opzegging bij vereniging Eigen Huis. Ik was in de veronderstelling dat ik dit via het contactformulier van Eigen Huis deed, maar nu doet deze partij zich voor alsof zij een brief hebben geschreven voor mij, incl. kosten en aanmanning. Kent iemand deze firma? ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer