Redacteur
door Redacteur May 30, 2018 om 16:33
Computers & telefonie

Cookies op de Kassa-site

Het is je vast niet ontgaan, de melding over cookies is vernieuwd op de BNNVARA-websites, waaronder Kassa. De cookiemelding moeten de publieke omroepen (en in principe alle Nederlandse websites waarop je komt) tonen in verband met regelgeving o.a. betreffende de Algemene Verordening Persoongsgegevens. Het kan zijn dat je nu, onverhoopt, problemen hebt met de bereikbaarheid van de site.


Geen video maar witte pagina?


-Zie je op de Kassa-site een witte pagina in plaats van een fragment uit de Kassa-uitzending, of een wit vlak in plaats van een Youtube-video zoals van Zamarra en haar tips? Kortom: kun je een video niet afspelen? Accepteer dan de optie: Ik wil 'Sociale Media koppelingen'. In video's zitten deelopties, die via social media als Twitter en Facebook lopen.


Inloggen op Vraag & Beantwoord


-Vraag & Beantwoord - Je kunt niet (meer) inloggen op Vraag & Beantwoord: Niet alle cookies zijn geaccepteerd -> als je bijvoorbeeld de social cookies niet accepteert, werkt de inlog niet en kan je ook niets delen of reageren op Vraag & Beantwoord of op artikelen. Door de cookie-settings te wijzigen en 'Sociale Media koppelingen' te accepteren werkt het weer.


(Oude) cookies wissen


- Heb je nog steeds problemen? In je browser kunnen nog oude cookie-instellingen zijn opgeslagen die conflicteren met de nieuwste cookies. De tip is om in je browser (zoals Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer) je oude cookies weg te gooien. Heb je dit gedaan? Accepteer daarna opnieuw de cookies bovenin je browser als je onze website bezoekt. Voor het afspelen van video's en meedoen op Vraag & Beantwoord kun je het beste 'Sociale Media koppelingen' accepteren (groen aanvinken).


Bekijk hier de cookie-instellingen op de Kassa-website en lees de uitgebreide info over de diverse soorten cookies.


Vraag of probleem?


Onze programmeurs zijn nog doende om de laatste problemen na het plaatsen van de nieuwe 'cookie-wall' op te lossen. Heb je een issue, of kom je er niet meer uit? Mail ons op kassa-online@bnnvara.nl


 


De redactie

812 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Au
Autotje1 - Jul 24, 2024 om 21:43
Auto & vervoer

2e hands auto kapot met grote kosten

Maand geleden auto gekocht die binnen 24 uur mankementen vertoonde.
Garage heeft hem 'gemaakt', probleem was er echter nog steeds.
Auto heeft vervolgens een week daar gestaan was helemaal uit elkaar geweest en niets aan de hand (u kan veilig rijden mevrouwtje).
Omdat het onveilig voelde naar de officiële  dealer geweest o.a differentieel kapot totale kosten 11.000,-.
Nu moet ... Lees meer

An
Anja Sportel - Jul 25, 2024 om 17:06
Garantie & verzekeringen
Dynafix

Dynafix

Hoi.
Mijn zoon heeft in januari een nieuwe Samsung telefoon gekocht. Hij heeft hem 1 keer laten vallen in het begin helaas. Er zit een klein barstje bovenin de hoek. Hij doet het hier om enorm goed!! 
Tot ongeveer 4 weken geleden wil hij niet meer opladen. Dus waarschijnlijk ligt dit aan het oplaadpunt, hebben al heel wat laders getest.
Dynafix heeft de telefoon gehaald en wij hebb ... Lees meer

ia
iaresibel - Jul 26, 2024 om 16:07
Garantie & verzekeringen

Verzekeraar wil schade kapotte waterleiding niet dekken

Goedemiddag,

Vorige week heb ik een lekkage ontdekt nadat ik waterschade aan de muur zag. Die avond heb ik direct de hoofdkraan dichtgedraaid en de volgende ochtend een loodgieter gebeld. Hij vertelde dat de lekkage in de kruipruimte zit en dat dit ook zonder twijfel vergoed zal worden door de verzekeraar. Ik heb een schadeclaim ingedient bij de verzekeraar met de melding dat de lekka ... Lees meer