Redacteur
door Redacteur May 30, 2018 om 16:33
Computers & telefonie

Cookies op de Kassa-site

Het is je vast niet ontgaan, de melding over cookies is vernieuwd op de BNNVARA-websites, waaronder Kassa. De cookiemelding moeten de publieke omroepen (en in principe alle Nederlandse websites waarop je komt) tonen in verband met regelgeving o.a. betreffende de Algemene Verordening Persoongsgegevens. Het kan zijn dat je nu, onverhoopt, problemen hebt met de bereikbaarheid van de site.


Geen video maar witte pagina?


-Zie je op de Kassa-site een witte pagina in plaats van een fragment uit de Kassa-uitzending, of een wit vlak in plaats van een Youtube-video zoals van Zamarra en haar tips? Kortom: kun je een video niet afspelen? Accepteer dan de optie: Ik wil 'Sociale Media koppelingen'. In video's zitten deelopties, die via social media als Twitter en Facebook lopen.


Inloggen op Vraag & Beantwoord


-Vraag & Beantwoord - Je kunt niet (meer) inloggen op Vraag & Beantwoord: Niet alle cookies zijn geaccepteerd -> als je bijvoorbeeld de social cookies niet accepteert, werkt de inlog niet en kan je ook niets delen of reageren op Vraag & Beantwoord of op artikelen. Door de cookie-settings te wijzigen en 'Sociale Media koppelingen' te accepteren werkt het weer.


(Oude) cookies wissen


- Heb je nog steeds problemen? In je browser kunnen nog oude cookie-instellingen zijn opgeslagen die conflicteren met de nieuwste cookies. De tip is om in je browser (zoals Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer) je oude cookies weg te gooien. Heb je dit gedaan? Accepteer daarna opnieuw de cookies bovenin je browser als je onze website bezoekt. Voor het afspelen van video's en meedoen op Vraag & Beantwoord kun je het beste 'Sociale Media koppelingen' accepteren (groen aanvinken).


Bekijk hier de cookie-instellingen op de Kassa-website en lees de uitgebreide info over de diverse soorten cookies.


Vraag of probleem?


Onze programmeurs zijn nog doende om de laatste problemen na het plaatsen van de nieuwe 'cookie-wall' op te lossen. Heb je een issue, of kom je er niet meer uit? Mail ons op kassa-online@bnnvara.nl


 


De redactie

769 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Romysondaar - Feb 24, 2024 om 15:49
Huishouden & energie
Lederen bankstel

Lederen bankstel

Wij hebben een lederen bankstel geleverd op 2-10-23 door lederland Amsterdam 
al sinds week 1 al klachten ( doorzakken leer uitgerekt en stiksel Schots en scheef en niet op maat) 
week 2 iemand geweest van lederland en die constateerde dat deze niet doet aan onze verwachtingen 
we zijn nu 5 maanden verder en willen ze ons nieuwe vullingen gaan geven maar er wordt nu steeds gezegd ... Lees meer

rinuszwam
rinuszwam - Feb 24, 2024 om 12:39
Geldzaken & recht

Het financieel en economisch systeem creëert de tweedeling in de samenleving !

De gevolgen zijn vaak mensonwaardig , [super] Rijken versus Armoede ! de tegenstellingen zijn daardoor groot tussen indivuele en groepen mensen in dit soort maatschappivorm , het begrip samenleving is dan helaas niet van toepassing !
Het wordt tijd voor een echte menselijke maatschppijvorm waarin ieder Mens tot zijn/haar Recht kan komen !!
Vraag:
Hoe en welke mogelheden zijn er om t ... Lees meer

Ro
Robin Martens - Feb 22, 2024 om 12:08
Elektronica & tv
KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

KPN opzegging stilzwijgend geannuleerd

Op 10-12-23 heb ik mijn kpn abonnement via hun online formulier opgezegd (Liep tot 18-01-24), helaas hebben ze dit zelf geannuleerd toen ik de telefoon niet heb opgenomen. Mevrouw aan de telefoon zei dat er in de notitie stond "Klant niet gesproken, klant blijft bij KPN", ook zei ze dat ik niet online kon opzeggen zonder dat ze me zouden spreken.
In hun mail staat echter:
"Om uw opzegg ... Lees meer