Redacteur
door Redacteur May 30, 2018 om 16:33
Computers & telefonie

Cookies op de Kassa-site

Het is je vast niet ontgaan, de melding over cookies is vernieuwd op de BNNVARA-websites, waaronder Kassa. De cookiemelding moeten de publieke omroepen (en in principe alle Nederlandse websites waarop je komt) tonen in verband met regelgeving o.a. betreffende de Algemene Verordening Persoongsgegevens. Het kan zijn dat je nu, onverhoopt, problemen hebt met de bereikbaarheid van de site.

Geen video maar witte pagina?

-Zie je op de Kassa-site een witte pagina in plaats van een fragment uit de Kassa-uitzending, of een wit vlak in plaats van een Youtube-video zoals van Zamarra en haar tips? Kortom: kun je een video niet afspelen? Accepteer dan de optie: Ik wil 'Sociale Media koppelingen'. In video's zitten deelopties, die via social media als Twitter en Facebook lopen.

Inloggen op Vraag & Beantwoord

-Vraag & Beantwoord - Je kunt niet (meer) inloggen op Vraag & Beantwoord: Niet alle cookies zijn geaccepteerd -> als je bijvoorbeeld de social cookies niet accepteert, werkt de inlog niet en kan je ook niets delen of reageren op Vraag & Beantwoord of op artikelen. Door de cookie-settings te wijzigen en 'Sociale Media koppelingen' te accepteren werkt het weer.

(Oude) cookies wissen

- Heb je nog steeds problemen? In je browser kunnen nog oude cookie-instellingen zijn opgeslagen die conflicteren met de nieuwste cookies. De tip is om in je browser (zoals Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer) je oude cookies weg te gooien. Heb je dit gedaan? Accepteer daarna opnieuw de cookies bovenin je browser als je onze website bezoekt. Voor het afspelen van video's en meedoen op Vraag & Beantwoord kun je het beste 'Sociale Media koppelingen' accepteren (groen aanvinken).

Bekijk hier de cookie-instellingen op de Kassa-website en lees de uitgebreide info over de diverse soorten cookies.

Vraag of probleem?

Onze programmeurs zijn nog doende om de laatste problemen na het plaatsen van de nieuwe 'cookie-wall' op te lossen. Heb je een issue, of kom je er niet meer uit? Mail ons op kassa-online@bnnvara.nl

De redactie