ro
door rockynight Apr 6, 2013 om 14:03
Computers & telefonie

Coupondropdown

Hallo beste mede internetters ,ik heb een dik probleem ik heb last van een virus ,Coupondropdown wat ik ook probeer ik krijg het niet weg het zit in mijn browser en verschijnt op elke site die ik open ,met een gearceerd woord ( het gaat over je eigen baas zijn of zoiets ) ,ik heb zelf al wat programma`s geprobeerd zoals spyhunter en spydokter die zien hem wel en nog 521 andere problemen , alleen deze progjes kosten mij minimaal 40 euro wie weet een goed en gratis progje (spybot draait al maar ziet ze niet ) dit mailware ding schijnt je internet flink te vertragen zegt men ,dus wie heeft er een goed en gratis programma om deze mailware (rotzooi ) van mijn laptop te halen ,zelfs hier in mijn preview ( op deze site )staat weer zo,n woord ( open )als ik daar op ga staan komt die pup op weer te voorschijn,,,,dus pls geef me een goede link (site) waar ik deze troep mee op kan ruimen HELP HELP

3659 28 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 14:33
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rockynight,

Scan eens met MBAM (klik onder FREE) en meldt het resultaat even.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 14:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Kijk anders ook even hier en scroll naar beneden naar de plaats war je browser genoemd wordt en kijk hoe je het moet verwijderen.

ro
door ron530 - Apr 6, 2013 om 14:52
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Om Coupondropdown weg te krijgen heb je geen radicale programma's nodig. Het is een add-on die in de browser wordt geïmporteerd, hinderlijk dat dan weer wel. In Firefox klik extra en dan add-on de desbetreffende add verwijderen en klaar weer. Hoe het met IE in zijn werk gaat weet ik niet die browser is 10 keer niks. Wel grappig google staat vol met tips om Coupondropdown weg te krijgen.

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 14:56
49 Antwoorden / 38 Vragen

scan is bezig ben benieuwd of dit progje de coupondropdown vind zelfs in jouw antwoord staat weer een woord gearceerd ,dus ook een coupon terring ding haha

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 14:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Even afwachten dus.
En anders de oplossing uit m'n tweede antwoord bekijken en uitvoeren.
We horen het wel.

Met vr.gr.

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 14:59
49 Antwoorden / 38 Vragen

het rare is ron ik heb gen add van coupon in mijn firefox ??? dus daarom snap ik hier niks van

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Coupon dropdown Firefox

Coupon dropdown uitschakelen

Start Internet Firefox en ga naar "Extra > Add-ons".
Klik bij de Coupon dropdown op "Remove" / "Verwijderen"

ro
door ron530 - Apr 6, 2013 om 15:04
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Als je hem niet weg krijgt dan is er nog een optie, windows openen in de taakbalk en bij zoeken msconfig intikken daarna opstarten klikken en alle programma's waarvan je niet wil dat ze opstarten uitvinken daarna opnieuw opstarten.

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ron530 schreef op zaterdag 6 apr 2013, 15:04]Als je hem niet weg krijgt dan is er nog een optie, windows openen in de taakbalk en bij zoeken msconfig intikken daarna opstarten klikken en alle programma's waarvan je niet wil dat ze opstarten uitvinken daarna opnieuw opstarten.

Je bedoelt:
Start - Uitvoeren - msconfig- tabblad opstarten ???

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 15:11
49 Antwoorden / 38 Vragen

zelfs in msconfig ziet hij dat terring ding niet geen coupondropdown

welk programma kan dit mee sturen ik zoek me gek

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 15:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Scan heeft niets gevonden? Of loopt die nog?

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 15:16
49 Antwoorden / 38 Vragen

loop nog scan

ro
door ron530 - Apr 6, 2013 om 15:19
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Niet toevallig een progje geïnstalleerd waarbij je deze "functie" niet hebt weggevinkt, je krijgt de add niet zomaar daar moet je wel iets voor doen.

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 15:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ron530,

Ja, natuurlijk is dat het geval geweest.

@rockynight,

Mocht de scan niets opleveren dan kijken we wel weer verder.
Gaan we systeemherstel proberen....

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 15:32
49 Antwoorden / 38 Vragen

het laatste programma dat ik geinstalleerd heb is firstrowsport.eu vanwege formule 1 ..maar dat draait al 2 maanden en de problemen zijn vorige week donderdag pas begonnen dus ?? misschien toch firstrow ?????p.s het is een app ???

ro
door ron530 - Apr 6, 2013 om 15:40
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Ik heb proefondervindelijk de plug in gedownload en geïnstalleerd. Firefox gaf direct aan of ik door wou gaan. Toen ik het configuratie scherm opende en bij programma's ging kijken stond couponsdropdown er netjes bij met één klik was die ook weer verwijdert. Het is niet zomaar een plug in je moet er wel wat voor doen om het programma te installeren.

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 15:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

....de problemen zijn vorige week donderdag pas begonnen dus ??......
Dus ..... is er toen iets gedownload en/of aangevinkt of niet uitgevinkt waardoor je nu last hebt van die 'lastpost'.

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 16:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Even ter info: wilde net even voor je kijken op firstrow.eu maar mijn beveiliging blokkeerde dit, zowel de virusbeveiliger als de siteadvisor.
Lijkt me dus géén veilige site en zal ongetwijfeld de boosdoener zijn.

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 16:21
49 Antwoorden / 38 Vragen

sorry maar ook het programma mbam heeft niks gevonden schiet mij maar lek grt aan iedereen ,,,ik ga windows vista er op nieuw opzetten ,,pffffffffff

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 16:24
49 Antwoorden / 38 Vragen

ik ga die er ook afgooien die firstrow kijken of dat helpt

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 16:50
49 Antwoorden / 38 Vragen

Je geloofd het niet het zat dus in het () gratis programma van firstrowsports.eu gratis fomule 1 en ere divisie live kijken via een app ,,,pffffffffffffffffffff iedereen hartelijk dank ik hoop dat ook jullie er wat mee kunnen ,,laptop werkt weer als een tierelier snelheid is weer oke en geen gekke gearceerde woorden meer op welke site dan ook ,,gewoon verwijderd die app via firefox extra add-ons / extensies maar nogmaals dank voor het mee denken over deze coupondropdown

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 16:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

.....ik ga windows vista er op nieuw opzetten.....
Dat is wel heel radicaal.

1. Zou dan toch eerst eens dat programma verwijderen en kijken of dat helpt.
2. Typ eens coupondropdown in in het zoekveld en verwijder alles wat er tevoorschijn komt.
Helpt dit allemaal niet:
3.Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog wel werkte (vorige week woensdag of eerder).

Een schone installatie kan altijd nog.

Suc6

ro
door rockynight - Apr 6, 2013 om 16:54
49 Antwoorden / 38 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 6 apr 2013, 16:28]@rockynight,

.....ik ga windows vista er op nieuw opzetten.....
Dat is wel heel radicaal.

1. Zou dan toch eerst eens dat programma verwijderen en kijken of dat helpt.
2. Typ eens coupondropdown in in het zoekveld en verwijder alles wat er tevoorschijn komt.
Helpt dit allemaal niet:
3.Probeer eens systeemherstel met een datum toen het nog wel werkte (vorige week woensdag of eerder).

Een schone installatie kan altijd nog.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 6, 2013 om 17:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@rockynight,

Mooi zo.
Fijn dat het gelukt is.
Zo ben je toch mooi een zaterdagmiddag van de straat, nietwaar.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

kanty
door kanty - Apr 6, 2013 om 18:48
284 Antwoorden / 69 Vragen

Heb het allemaal gelezen en mee geleefd. Wat is dat toch geweldig van jullie. Jullie gaan gewoon door met het helpen. Je kunt ook makkelijk zeggen ''ja bekijk het maar''
Het houdt je idd v.d. straat, maar het is wel veel werk, en dat doen jullie toch maar even, net of het niets voorstelt. Dikke pluim!!!

ro
door rockynight - Apr 7, 2013 om 06:53
49 Antwoorden / 38 Vragen

Hallo Edrick en Ron het is nu zondagmorgen net laptop opgestart en nergens een teken van Coupondropdown meer te vinden alles draait weer oki doki nogmaals bedankt voor jullie inzet en HULP ,ik download dus geen FIRSTROWSPORTS>EU meer nooit hahaha grt en bedankt

edrick3
door edrick3 - Apr 7, 2013 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@kanty,

Bedankt voor je aardige woorden.

@rockynight,

Goed om te horen.
Inderdaad .... uitkijken wat je zomaar download. Altijd goed kijken of je iets moet uitvinken.

Fijne zondag.

ro
door ron530 - Apr 7, 2013 om 10:32
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Mooi dat het opgelost is en bedankt voor het terug melden, als je weer een iets download let dan goed op wat er allemaal meekomt, vaak kun je toolbars en dit soort ongein bij de eerste installatie al weg vinken. Nooit klakkeloos op doorgaan of continue klikken maar goed lezen wat er staat.

@kanty bedankt voor het compliment dat lezen we niet vaak.