ve
door velner2004 Sep 11, 2007 om 00:35
Computers & telefonie

De straling van mobieltjes in je broekzak

Ik wil wel eens weten of er ook schade kan ontstaan als je meerdere mobieltjes in je zak hebt, ik heb er 5

319 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 11, 2007 om 08:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

5 gsm's in de broekzak?? Die kunt u toch nooit tegelijk opnemen. Eén is dan toch echt gemakkelijker en laat de anderen dan middels *21 doorverbinden.

De vraag: over het effect van straling zijn de deskundigen het nog bij lange na niet eens. Wel wordt steeds duidelijker dat veel gebruik bij het oor, dus niet met head-set op termijn schade kan geven aan de hersenenen. Effecten op de huid bij de broekzak zijn nog niet bekend, in ieder geval heb ik daar nog niets over gelezen in mijn vakliteraratuur.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2007 om 22:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is dit serieus? 5 gsm's passen in elk geval niet in één broekzak. Daarbij, wat doe je in vredesnaam met 5 mobieltjes? Zit er op elke gsm een sticker met de naam waarmee je antwoorden moet ofzo ...

ve
door verwijderd - Sep 11, 2007 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat de schade al opgetreden is.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2007 om 23:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zal er aan liggen welke zak je bedoeld.

ve
door verwijderd - Sep 11, 2007 om 23:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

En zo 5 keer.

Je moet nog kenne belle ook, toch?
Het ene abootje is de ander niet, maar gestoord wordt je er wel van en of dat nu door de straling komt of niet, wat geeft het.

Beter is wees wijs, groet en denk aan je centjes,
Uncle Willy

ve
door verwijderd - Jan 9, 2008 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja inmiddels heb ik er nu meer maar ok dat even terzijde

ik ben helaas een mobiel freak wilde de mobieltjes uitproberen hoe ze bellen

Hierdoor vroeg ik me af  hoe het met de straling zou zijn als je er meer in je bezit hebt en ze steeds mee moet nemen

ve
door verwijderd - Jan 9, 2008 om 13:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

welke zak ik bedoel is natuurlijk wel duidelijk

broekzak en je opberg zakken van je jas en borst zakje  op je overhemd

duidelijk toch

ve
door verwijderd - Jan 9, 2008 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Leg deze vraag eens voor aan een psychiater.

ve
door verwijderd - Jan 9, 2008 om 17:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tjoge jonge, het gaat goed, erg goed, de vraag is van september 2007, kennelijk niet opgevallen?

ve
door verwijderd - Jan 11, 2008 om 16:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

[edit, verwijderd door redactie]

Een serieus antwoord? Nee dus.

Experts?

Op dit moment wijst onderzoek uit dat het niet schadelijk is, echter, op langere termijn (de gsm is er pas 15 jaar) is dat natuurlijk nog niet duidelijk.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2008 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Jul 1, 2008 om 08:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

velner@ herhaald, de vraag dateert uit september 2007. het iswel zo dat inmiddels meer negatieve zaken naar buiten komen en GSM's dus mogelijk toch veel schadelijker zijn dan eerder verondersteld.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2008 om 09:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ gerit, off topic:

Heb jij intussen inzicht in wetenschappelijke rapporten welke nog niet gepubliceerd zijn, of heb ik wat gemist?
Hardware ERror MAN.

ve
door verwijderd - Jul 1, 2008 om 09:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

perspublicaties m.b.t. onderzoek in België. Hersenschade en sterven van ratten bij blootstellen aan GSM straling en als conclusie wordt risico voor jonge kinderen/niet volwassenen genoemd. De publicaties zijn zeer recent.