ni
door niesje Jul 16, 2004 om 15:18
Computers & telefonie

Deel 2 algemene voorwaarden wanadoo

DEEL 2

Ik heb toen de nieuwe voorwaarden opgevraagd. In de nieuwe voorwaarden stond het volgende: Casema zal dergelijke wijzigingen zo veel mogelijk 4 weken voor de invoering van de bestreffende wijzigingen in ieder geval aan de klant middels bericht aan het hoofd e-mail adres bekend maken. In de oude stond: "Casema zal dergelijke wijzigingen zo veel mogelijk 4 weken voor de invoering van de betreffende wijzigingen aan de klant bekend maken". In de oude stond dus niet hoe. De meeste mensen gaan er dan vanuit dat je een brief krijgt.

Ik heb een aantal keer schriftelijk contact gehad met Casema over deze kwestie en wilde graag weten wat voor belang het voor mij was dat zij de voorwaarden hebben veranderd. In de voorwaarden staat namelijk dat ze rekening houden met het belang van de klant. Op deze vraag hebben zij na 2 maal vragen nog steeds geen antwoord gegeven. Dit kunnen ze waarschijnlijk ook niet, omdat de internetproviders onder elkaar aan stunten zijn met aanbiedingen en ik een abonnement heb waar ik inmiddels € 50 per maand voor betaal (ja die hebben ze ook verhoogd zonder aankondiging) en ik ben er geeneens tevreden over en dan zou ik ook nog eens meer moeten gaan betalen.

335 1 Rapporteer

cr
door crazydave - Oct 8, 2004 om 19:09
18 Antwoorden / 7 Vragen

je wint het toch nooit van wanadoo dus ik zou per direct [zo snel mogelijk]  opzeggen.