jo
door joozt Nov 5, 2011 om 14:37
Computers & telefonie

Defecte telefoon

Hallo,

Mijn mobiele telefoon is kapot. En helaas al voor de 4e keer.

Ik heb een HTC Desire.
Na ongeveer 10 maanden ging de telefoon steeds vanzelf uit. Hij probeerde daarna steeds zelf weer op te starten, maar dat lukte niet. Ik moest de accu eruit halen en hem weer opstarten. Na een keer of 5 lukte dat meestal wel.
Hij is gerepareerd (2 weken telefoon weg). Er is een boardswap gedaan.

Helaas was direct na retour kon de camera niet meer scherp stellen. Ik kon er geen degelijke foto van maken of filmen.
Weer opgestuurd (2 weken telefoon weg) en de camera is vervangen.

1 week na retour bleek de navigatie niet te werken.
Weer opgestuurd (weer 2 weken weg) en weer een boardswap gedaan.

1 week na retour loopt hij weer steeds vast en nu kan ik hem niet eens meer opstarten.

Al met al heb ik de telefoon nu 13 maanden, waarvan hij ruim 2 maanden defect is geweest (3x 2 weken weg en nu al 3 weken kapot). Nu dus al 3x gerepareerd en nu voor de 4e keer kapot.
Ik heb hem bij de Belcompany gehaald. Daar ben ik ook naartoe gegaan. Nu zeggen zij dat HTC hem waarschijnlijk weer wil repareren. Het kan immers niet aan de telefoon liggen omdat er al 2x een boardswap is gedaan.
Ik wacht al 2 weken op een definitief antwoord van de Belcompany, maar ik wil eigenlijk niet akkoord gaan met reparatie omdat ik van mening ben dat dit wel aan de telefoon ligt en deze niet meer te repareren is.

Wat zijn mijn rechten?
Ik weet dat ik recht heb op een deugdelijk product, en dat de Belcompany het recht heeft om hem te repareren. Maar hoe vaak mogen zij dat doen voordat ik een nieuwe kan eisen? Dit is volgens mij geen deugdelijk product.

2298 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bcklantenser
door bcklantenser - Nov 7, 2011 om 11:35
17 Antwoorden / 0 Vragen
0

Geachte klant,

Kunt u contact met ons opnemen via webcare@belcompany.com ?

Graag met gegevens als reparatienummer(s), imeinummer(s) van uw toestel (te vinden op de kassabon, of achterkant toestel - onder de batterij), tezamen met uw adresgegevens, geboortedatum en 06-nummer.

Wij zullen u hier dan zo spoedig mogelijk mee verder helpen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Vl
VloertjeVanKwantum - Sep 28, 2024 om 21:24
Geldzaken & recht

Kwantum vloer

Hallo,

Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde ... Lees meer

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer