erik008
door erik008 Oct 30, 2010 om 16:45
Computers & telefonie

Delen van account

Mag ik de login van deze site met mijn buren delen?
Dan kunnen we als buren op 1 naam als expert inloggen.

633 9 Rapporteer

jscholtes
door jscholtes - Oct 30, 2010 om 16:47
777 Antwoorden / 31 Vragen

Het lijkt me onverstandig, maar het is niet bij wet verboden.
Waarom zou u dat willen?
Overigens deze vraag kunt u beter hier stellen.

erik008
door erik008 - Oct 30, 2010 om 16:53
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Lijkt me wel handig.....dan kun je meer punten verzamelen.
Als ik er dan niet ben....kan mijn buurman Tonnie schrijven op dit forum.
Of zijn vriendin Pauline....
Ook mijn overbuurman piet wil wel mee doen.

marcel75
door marcel75 - Oct 30, 2010 om 16:57
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Erik,
Het mag eigenlijk niet, maar het sterke vermoeden bestaat dat het wel gebeurt. Op die manier kun je lekker snel veel punten binnen halen. Overigens kun je niet gelijktijdig inloggen.

freya
door freya - Oct 30, 2010 om 16:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=erik008 schreef op zaterdag 30 okt 2010, 16:45]Mag ik de login van deze site met mijn buren delen?
Dan kunnen we als buren op 1 naam als expert inloggen.

Als 'de buren' zo graag ook voor 'expert' willen spelen, waarom dan niet gewoon een eigen account aanmaken? Eerlijk gezegd vind ik het een beetje raar dat je het uberhaupt overweegt. Straks schrijft 'de buren', al dan niet per ongeluk, iets wat tegen het zere been is van een andere 'expert' en dan ben jij de gebeten hond. Lijkt me niet erg goed voor de verstandhouding met je buren.

m.vr.gr. Freya

jscholtes
door jscholtes - Oct 30, 2010 om 17:04
777 Antwoorden / 31 Vragen

Ik begrijp de motieven maar vindt het jammer dat het hier blijkbaar over moet gaan. Mensen hebben vragen en jij kunt hen helpen door het beantwoorden van die vragen. Is dat niet voldoende beloning? Als het gaat om punten; word je daar dan een beter mens van?

edrick3
door edrick3 - Oct 30, 2010 om 17:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@@@,

Het lijkt mij dat dit een retorische vraag is gezien het feit dat er nu bij verschillende topics weer over de punten gekissebist wordt.
Het wachten is nog steeds op de evaluatie van de vernieuwde site. Duurt nu al zo ongeveer een jaar.
Alleen punten geven voor Gekozen als Topantwoord!!
Moet je eens zien hoeveel 'experts' gedegradeerd worden! ;-)

freya
door freya - Oct 30, 2010 om 17:08
10999 Antwoorden / 1 Vragen

@erik008:

Nu ik je reactie van 16:53 lees krijg ik de indruk dat je de boel maar een beetje zit te stangen met deze 'vraag'. Je zou toch beter moeten weten.....

Ben benieuwd hoelang het duurt voor er geklaagd wordt en de redactie begint te modereren.....(ik start vast de klok ;-))

Freya

poltol
door poltol - Oct 30, 2010 om 20:08
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=marcel75 schreef op zaterdag 30 okt 2010, 16:54]Erik,
Het mag eigenlijk niet, maar het sterke vermoeden bestaat dat het wel gebeurt. Op die manier kun je lekker snel veel punten binnen halen. Overigens kun je niet gelijktijdig inloggen.

Niet gelijktijdig inloggen??????? Ik dacht 't wel!!!!

Fijn weekend verder, poltol

Redacteur
door Redacteur - Nov 3, 2010 om 11:16
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Beste experts,

Het is niet de bedoeling dat meerdere mensen met 1 account werken. Daarnaast is deze vraag niet consumenten gerelateerd. Wij zullen wij deze vraag daarom sluiten. Vragen en opmerkingen kunt u natuurlijk naar de redactie mailen: kassa-online@vara.nl.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online