ro
door rob99 Mar 7, 2006 om 22:20
Computers & telefonie

Digiblast, oplichting of onkunde ???

Wij hebben nog net voor sinterklaas een digiblast kunnen bemachtigen voor onze dochter. een spel / camara en muziek apparaat. Dochter blij, alleen de modules voor de mp3 en foto's zijn nog niet verkrijgbaar. Via Wehkamp besteld, en de modules zouden 3 weken later arriveren, vervolgens weer niet, nog 3 weken meneer, weer niet, nog 3 weken meneer. Weer niet. Wehkamp gebeld, ik wil dat apparaat terug sturen, voldoet niet aan mijn eisen, niet compleet zoals ik dat wilde. Na 3 maanden, nog geen modules en ze nemen hem niet terug. FLUT !!

Nu zit ik met een apparaat, waar mijn dochter niets aan heeft.

431 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 7, 2006 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo rob99,

Hiervoor is al een topic geopend. (zie link).

Maar het is en blijft een kwalijke zaak dat die modules niet te leveren zijn.

Digiblast

Succes en ik hoop dat uw dochtertje spoedig met de digiblast kan spelen.

M.vr.gr.  Bitbyter

ve
door verwijderd - Mar 8, 2006 om 01:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

En mocht dat echt niet lukken dan mijn tip: stel Wehkamp in gebreke voor de levering van de modules en het daarmee volledig functioneren van de Digiblast.

Geef Wehkamp nog 3 weken de tijd om de modules te leveren. Doen zij dit niet, beroep u dan op artikel 7: 22, lid 1 sub a BW:

Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan heeft bij een consumentenkoop de koper voorts de bevoegdheid om:

de overeenkomst te ontbinden, tenzij de afwijking van het overeengekomene, gezien haar geringe betekenis, deze ontbinding met haar gevolgen niet rechtvaardigt;

Eis uw geld terug voordat u de Digiblast heeft geretourneerd.

Lijkt mij dat u een sterke zaak heeft volgens dit wetsartikel. Overigens: dat Wehkamp niet kan leveren omdat zij niet voorzien worden door de maker van Digiblast is niet uw probleem!

Succes en koppel terug hier.

Groet, Cannacampo

ve
door verwijderd - Mar 8, 2006 om 22:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wehkamp gemaild, met het bovenstaande verhaal, vandaag een mailtje terug ontvangen, het artikel kan met bon retour, geld wordt teruggestort.

Toch keurig van wehkamp

ve
door verwijderd - Mar 8, 2006 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goed nieuws Rob,

Waar zo'n bezoekje aan Kassa.vara.nl al niet toe kan leiden ;-)